Na prodej elektromobilů se musí jinak. Audi chce změnit zažité zvyky

  • Audi chce zájemcům o elektromobil nabídnout speciální přístup
  • Automobilka přemýšlí o speciálním obchodním oddělení

Před pár dny probíhal autosalon v Los Angeles, kde bylo k vidění hned několik zajímavých vozů. Mluvilo se i o alternativních pohonech a probíhaly též spekulace na téma, která automobilka dokáže nabízet celou čtvrtinu modelové řady čistě s elektrickým pohonem.

TIP: Elektrické Audi A2 půjde proti BMW i3 a dalším

Své slovo na poli elektromobilů chce říct i Audi, které na autosalonu ukázalo koncept Q6 e-tron.

Audi Q6 e-tron

Prodat elektromobil není totéž jako prodat vůz se spalovacím motorem. Filip Brabec, ředitel produktového managementu Audi, řekl, že Audi přemýšlí o speciálním obchodním oddělení, které by se věnovalo výhradně elektromobilům. Elektromobil si lidé chtějí otestovat, vidět jeho výhody v praktickém využití a nestačí jim půlhodinová projížďka po okolí showroomu.

To potvrzuje i český rodák Filip Brabec. Ten říká, že nejdůležitější je lidi dostat do aut, ukázat jim výhody a nevýhody elektromobilu a nechat je si vše zažít v praxi. Celý prodejní postup musí vypadat úplně jinak než u klasického vozu. Elektromobil je něco nového a tak k tomu musíme přistupovat.

Ředitel Audi pro americký trh Scott Keogh dodává: „Musíme si vzít Teslu jako vzor. Ta dává lidem zážitek spojený s nákupem nového vozu. Všichni znají výhody automobilů Tesla a vybírání a samotný nákup je o kompletním zážitku, který si člověk odnese.“

Zdroje: autoblog.com

Diskuze ke článku
V diskuzi zatím nejsou žádné příspěvky. Přidejte svůj názor jako první.
Přidat názor

Nejživější diskuze