Možnost otevřít si stále zamaskovaný prototyp člověk nemá každý den. O to zvědavěji kolegové z redakce Motor1 pootevírali u Volkswagenu I.D. BUZZ vše, co šlo. Už tak víme, že nabíjecí konektor je za velkými dvířky za pravým zadním kolem, poměrně nízko nad zemí a ke stojanu u příčného parkovacího místa tak bude chtít trochu šikovnosti zaparkovat. A pokud bude nabíječka uprostřed mezi dvěma úzkými příčnými místy, jako například E.ON u Globusu v Liberci, čeká majitele docela slušný hlavolam, kudy protáhnout těžký vysokonapěťový kabel. Na druhou stranu se toto umístění ideálně hodí třeba k nabíjecí lampě.
Další otázku zodpovědělo otevření krátké kapoty. Ač ji jde odjistit dálkově ovladačem, „frunk“ pod ní nenajdete, stejně jako u ostatních koncernových elektromobilů na platformě MEB. Místa pod ní mnoho není, avšak těžko si představit lepší místo na uložení nabíjecích kabelů. No, tak snad příště. Aspoň že jsou touto cestou snadno přístupné plnicí a kontrolní body.