Modernizovaná Kia EV6 má české ceny. Co na ně říkáte?

22
Modernizovaná Kia EV6 má české ceny. Co na ně říkáte?
Fotografie: Kia
  • Vůz dostal modernizovaný exteriér i přepracovaný interiér
  • Prodloužil se také dojezd na 582 km
  • Základní cena začíná na 1 169 980 Kč vč. DPH

Kia oznámila české ceny modernizovaného vozu EV6, který se představil v květnu a více si o něm můžete přečíst v našem preview. Připomenout však můžeme, že dostal větší baterii s kapacitou 84 kWh místo 77,4 kWh, která prodloužila dojezd až na 582 km dle WLTP. Z 10 na 80 % SoC by se pak auto mělo nabít za 18 minut díky výkonu 258 kW. Přibyla ale také zvuková izolace kolem zadního motoru a změnila se též příď auta, která podle dnešní módy rozdělila světlomety a přeťala je horizontálními lištami v barvě karoserie.

Výrazně byla přepracována také denní světla a změny se udály i v kabině. Modernější pocity má navodit přepracovaný panel se dvěma integrovanými velkými displeji s novou generací palubního infotainmentu Kia, ale nejvíce se změnil dvouramenný volant, který dostal decentnější volant v retrostylu, s nápisem KIA posunutým ke straně z dřívější středové polohy. Architekti také decentně přepracovali středový panel se snímačem otisků prstů, který může nahradit autorizaci fyzickým klíčem. Zákazníci přitom mohou volit z různých barevných provedení interiéru – šedá, hnědá, černá nebo černo-bílá. V autě je i bezdrátová nabíječka pro chytré telefony s výkonem 15 W a vylepšeným tvarováním, stejně jako auto nabízí dálkově ovládaný inteligentní parkovací asistent verze 2 a funkce rozpoznávání rukou na volantu.

Vůz lze pořídit v osmi barevných provedení a ve třech výbavových stupních: Air, Earth a GT-Line. Cena verze Air začíná ve standardním provedení a pohonem zadních kol na 1 169 980 Kč. Výbavu Earth lze pořídit s prodlouženým dojezdem a pohonem zadních kol za 1 354 980 Kč a cena nejvyššího výbavového provedení GT-Line činí 1 439 980 Kč vč akumulátoru s prodlouženým dojezdem a pohonem zadních kol. Prodloužený dojezd a pohon všech kol je pak ve verzi GT-Line k dostání za 1 539 980 Kč.

Prolezli jsme nový kompaktní crossover Kia EV3

Na živo bude auta k vidění poprvé na veletrhu e-SALON, jenž se koná ve dnech 7.–10. listopadu v PVA Letňany, kde plánuje Kia mimo jiné ukázat i model EV3, jenž jsme si už detailně prohlédli (viz video výše), a oznámí novinky pro rok 2025. První objednané vozy by pak měly být doručeny začátkem příštího roku.

Kia EV6 facelift (2024) Long Range 4x4

Rozměry4 680 × 1 880 × 1 550 mm, 1 800 kg
Výkon239 kW
Baterie84 kWh, CCS Combo, Mennekes
Dojezd582 km (WLTP)
Diskuze ke článku
Petr Mivalt
Petr Mivalt
Sami máme ve firmě 5 aut od KIA : EV6, E-NIRO, SPORTAGE . Auta jsou to dobrá , ale doporučuji se zeptat prodejce KIA na cenu náhradních dílů. Jsou nekřesťansky předražené. Dnes si kupujeme náhradní díly přímo v Koreji jako konečný zákazník včetně DPH a vyjdou nás 12-14% české ceny . Např. zrcátko v ČR je za 70.000,-Kč, přední sklo za 60.000,-Kč, přední světlomet za 70.000,-Kč . V Koreji pořídím za cca 250,-EUR
Jan Jakubík
Jan Jakubík
Tak přece jenom tam je větší baterie. Dřívější informace, byla to kachna, aby se nezastavily prodeje starších skladových aut, že nová verze vozu nebude mít větší baterii. To je podstatné řící o celém představení nového vozu. :-) Na to se zapomnělo, ale chápu, nemají to ty automobilky dnes lehké. Hodně lidí odkladá nákup EV právě z důvodu rychlého, až překotného vývoje EV, kdy každý rok, co dva, dostáváme lepší a lepší EV. V podstatě, kdo může odložit nákup EV, to udělá, pokud není nadšenec, co má peníze. :-)
Petr Jahoda
Petr Jahoda
Technologie samozřejmě špička, nicméně nad cenovou politikou Kia zůstává rozum stát. Nejlépe vybavené modely se posunují do cenové relace BMW či Mercedesu. Proto se žádné velké prodeje konat nebudou, tak jako v minulosti. Čísla prodejů nelžou.
Dini Dini
Dini Dini
Podle mě taky neni nic na připlaceni za 800V. Pár minut u jedné dvou nabíječek za to nestojí. A přijde mi že EV mají tolik zásadních omezení že se rozdíly mezi nimi ztrácí, jsou malé. Osobně bych taky uvítal spíš 22kw ac než 800v architekturu

Načíst všechny komentáře

Přidat názor

Nejživější diskuze