Kia EV6 se jako nejstarší model své značky na platformě E-GMP dočkala po třech letech výroby modernizace. Ta obsahuje obvyklé designérské retuše, avšak také větší baterii a další vylepšení. Změnila se příď, která podle dnešní módy rozdělila světlomety a přeťala je horizontálními lištami v barvě karoserie. Nárazník se příliš nezměnil ani v civilních verzích, ani v těch sportovních, totéž neplatí o výrazně přepracovaných denních světlech. Jedinou aktualizací zboku jsou nové vzory litých kol o velikosti 19" a 20", záď se pak nezměnila vůbec. Protože na pressových stránkách v době tvorby textu nebyly o faceliftu žádné informace, přebíráme je ze serveru Motor1.
Styl interiéru se nezměnil, avšak modernější pocity má dodat přepracovaný panel se dvěma integrovanými velkými displeji 2× 12,3", který má odlišný tvar a nově je mírně zakřivený. Nejvíce se změnil dvouramenný volant, který dostal decentnější volant v retrostylu, s nápisem KIA posunutým ke straně z dřívější středové polohy. Architekti také decentně přepracovali středový panel se snímačem otisků prstů, který může nahradit autorizaci fyzickým klíčem. Narostl také head-up displej, a to na 12". Ve výbavě se nově objevila bezdrátová verze AA/ACP a navigace s rozšířenou realitou (na obrazovce infozábavy), vedle nich také digitální zpětné zrcátko a především OTA aktualizace i vozidla (dosud pouze mapových podkladů). Bezpečnost nově vyladí zadní boční airbagy a zesílené B-sloupky.
Mezi neviditelná zlepšení patří větší baterie s kapacitou 84 místo stávajících 77,4 kWh, která prodloužila dojezd až na odhadovaných 550 km. Z 10 na 80 % SoC by se měla na nabíječce 350 kW naplnit za 18 minut. Přibyla také zvuková izolace kolem zadního motoru. Inovovaný model se začne v červnu prodávat na korejském trhu, během zbytku roku pronikne i do zbytku světa, včetně Česka. Technické specifikace novinky v tuto chvíli zatím neznáme.