Mercedes EQS bude postrádat „frunk“. Prý to pomůže snadnějšímu servisu

2
Mercedes EQS bude postrádat „frunk“. Prý to pomůže snadnějšímu servisu
Fotografie: Mercedes-Benz
  • Absence „frunku“ zlepší přístup k některým částem použité techniky
  • Svůj podíl na tom má i použitá podvozková platforma

Blížící se premiéra vrcholné elektrické třídy EQS s sebou přináší první podstatné úniky informací. Jedním z nich je nově i fakt, že chystaná vlajková loď značky nenabídne tzv. „frunk“. Tímto krokem Mercedes trošku naštval některé zájemce, kteří se těšili na prostorný velký vůz, do kterého naloží hromadu zavazadel. S informací přichází insideevs.com a podle slov výrobce má jeho nepřítomnost zcela logický důvod.

Tím je podle všeho hlavně snadnější servis, jelikož pod přední kapotou budou k vidění zásadní technické komponenty, mezi které se zařadí součásti klimatizace a také 12V baterie. Nyní nastává otázka, zda je to dobře, či nikoliv. Svým způsobem se Mercedes snaží jít snadnější cestou a případné technické potíže půjdou díky absenci „frunku“ mnohem snadněji vyřešit. Jistým omezením je také podvozková platforma, na které Mercedes EQS přijede. Výsledné technické specifikace a zajímavosti o voze se každopádně dozvíme již 15. dubna, kdy má EQS oficiální světovou premiéru.

Technické parametry Mercedes-Benz EQS 450+

Kompletní specifikace
Konstrukceliftback, 5 216 × 1 926 × 1 512 mm, 2 480 kg
PohonElektřina, hnaná náprava: zadní
Výkon245 kW, 333 koní, točivý moment: 568 Nm
Baterie112 kWh (107,8 kWh využitelná kapacita)
Nabíjenírychlonabíjení: 200 kW, palubní: 22 kW, konektory: CCS Combo, Mennekes
SpotřebaKombinovaná: 16,9 kWh / 100 km, dojezd: 733 km
Cena od3 213 760 Kč
Diskuze ke článku
Jan Jakubík
Jan Jakubík
Zcela nedůležitá informace. Mě zajímá, jak obstojí všechny ty "super" věci z Tesly v 10-20 leté praxi používání vozu, jako plánovaný zadní díl vozu z jednoho kusu, chci vidět ty opravy vozu po malém ťukanci do zadního nárazníků, můžete počítat s 300-400 tis. Kč za menší nedobrždění, když se Vám zvlní 1/3 auta.

Načíst všechny komentáře

Přidat názor

Nejživější diskuze