Majitelé Tesly Model 3 si stěžují na reznutí. Co na to Tesla?

5
Majitelé Tesly Model 3 si stěžují na reznutí. Co na to Tesla?
Fotografie: Tesla
  • Nemalý počet majitelů Tesly Model 3 má stejný problém, kdy jim po pár měsících začíná rezavět kastle
  • Tesla s velkou pravděpodobností používá velmi tenkou vrstvu laku, což potvrzují i čeští majitelé

Nejspíše neexistuje více probíraná automobilka, než je Tesla. Jedni ji milují, druzí nesnášejí a mezi tím prakticky nic neexistuje. Jsou věci, kde je Tesla oproti konkurenci opravdu daleko, ať už to jsou aktualizace bez nutnosti návštěvy servisu nebo spotřeba i další věci.

Co však musí i velký fanoušek uznat, je, že Tesla má občas problémy se zpracováním svých vozů. Nově se ukazuje i další problém, který se týká Tesly Model 3. Na internetu a sociálních sítích se objevilo hned několik majitelů, kteří potvrzují, že jejich Model 3 má problém s lakem a rezavěním. Už v minulosti se vedla debata o tom, že Tesla Model 3 má poměrně slabou vrstvu laku. Nejen tento, ale i problém s rezavěním potvrzují také čeští majitelé.

Hned několik majitelů se snažilo problém s Teslou řešit, ať už šlo o reklamaci auta jako takového nebo o reklamaci samotného laku. Bez úspěchu. Jak píše insideevs.com, tento problém se rozhodně netýká několika málo lidí. Na sociálních sítích dokonce existuje i skupina, která nyní sdružuje přes tisíc lidí s tímto problémem. Několik se odmítlo vyjádřit, protože nechtějí Teslu jako takovou poškozovat. Ostatním vadí především nehezké chování, kterého se jim dostalo ze strany americké automobilky. Došlo i na kontaktování samotné Tesly, která se k celému problému prozatím nevyjádřila.

Tesla Model 3 – test

Technické parametry Tesla Model 3 Long Range (E5)

Kompletní specifikace
Konstrukcesedan, 4 694 × 1 933 × 1 442 mm, 1 844 kg
PohonElektřina, hnaná náprava: 4×4
Výkon258 kW, 370 koní, točivý moment: 510 Nm
Baterie75 kWh (70 kWh využitelná kapacita)
Nabíjenírychlonabíjení: 250 kW, palubní: 11 kW, konektory: NACS, CCS Combo, Mennekess
Spotřeba?, dojezd: 614 km
Cena od1 228 990 Kč
Diskuze ke článku
Pavel
Jako aby nové auto za 1,3 mega zrezlo po pár měsících je moc. Jsem rád že Tesla tak natahuje objednání že jsem měl čas vyzkoušet I-Pace a koupil jsem si ten. Mám sice o něco menší dojezd a o něco pomalejší nabíjení ale aspoň se mě za 2 roky auto nerozpadne.
P.
Kvalita Tesly byla otázka v podstatě od vydání první verze. Snad všichni doufali, že za tolik pěněz dostanou kvalitně zpracované auto. Bohužel Tesla investuje do vývoje elektroniky a nikoliv do kvalitních materiálů. A je logické, že v blízké době ani investovat do kvality nebude, když na každém autě prodělá přes 15k dolarů.
Mirda
zde je možné vysvětlení jednoho z případu---- https://insideevs.com/news/372840/rust-issue-model-3-tesla-fault/

Načíst všechny komentáře

Přidat názor

Nejživější diskuze