LeapMotor konečně přišel na český trh. Nabízí dva štědře vybavené modely

3
LeapMotor konečně přišel na český trh. Nabízí dva štědře vybavené modely
Fotografie: Leap Motor
  • Model T03 stojí od 470 tisíc Kč
  • Větší a luxusnější model C10 vychází na částku 890 tisíc Kč
  • Ten stojí stejně v elektrické i REEV verzi

V České republice skupina Emil Frey až dosud zastřešovala import devíti značek skupiny Stellantis: Peugeot, Citroën, Opel, DS, Fiat, Fiat Professional, Alfa Romeo, Jeep a Abarth. LeapMotor je tedy desátou značkou skupiny Emil Frey v ČR. LeapMotor je inovativní a dynamický čínský výrobce ze segmentu NEW (New Energy Vehicles) se sídlem v Hangzhou (provincie Zhejiang), který se specializuje na elektrická a hybridní vozidla. Nyní je tato značka konečně v ČR a nabízí hned dva modely. Ještě do konce letošního roku chce LeapMotor prodat v ČR 300 vozidel, přičemž v roce dalším chce tato značka navýšit počet prodaných vozidel na 800 kusů. Základním stavebním kamenem pro co nejlepší obchodní výsledky je široké zastoupení po celé ČR. Prodejny LeapMotor tak najdeme například v Brně, Havířově, Pardubicích, 2x v Praze a nebo ve Zlíně.

K dostání pak budou modely LeapMotor T03 a C10. První z nich je dlouhý 3,6 metru, má elektromotor o výkonu 70 kW a jeho baterie disponuje kapacitou 37 kWh. Jeho výbava zahrnuje 6 airbagů, 3 kamery, 5 radarů a 10 pokročilých aktivních asistenčních systémů řidiče spadajících do balíčku LEAP Pilot. Do segmentu D-SUV míří model C10, což je středně velký crossover. Ten se chlubí vysokou míru bezpečnosti (5 hvězdiček v testech Euro NCAP) a dvěma druhy pohonu: s benzínovým motorem o objemu 1,5 litru od společnosti Seres a baterií o kapacitě 28 kWh, nebo s plně elektrickým ústrojím a baterií o kapacitě 52,9 kWh nebo 69,9 kWh. Výbava vozu zahrnuje například 10,25palcový digitální přístrojový panel a 14,6palcový centrální infotainment displej. Vůz je dále vybaven i 12reproduktorovým audiosystémem s výkonem 840 W.

A co ceny? Model T03 vychází dle platného ceníku na částku 470 tisíc Kč vč. DPH. V této ceně je zahrnuta záruka 3 roky na vůz (nebo do ujetí 120 tisíc km). Model C10 pak stojí 890 tisíc Kč vč. DPH, přičemž zde platí záruka 4 roky (anebo do ujetí 120 tisíc km). Překvapením druhého modelu je fakt, že verze REEV a BEV stoji naprosto stejně.

Technické parametry Leap Motor C10 70 KWh

Kompletní specifikace
KonstrukceSUV, 4 739 × 1 900 × 1 680 mm, 1 980 kg
PohonElektřina, hnaná náprava: zadní
Výkon160 kW, 218 koní, točivý moment: 320 Nm
Baterie74 kWh (69,9 kWh využitelná kapacita)
Nabíjenírychlonabíjení: 80 kW, palubní: 6,6 kW, konektory: CCS Combo, Mennekes
Spotřeba?, dojezd: 424 km
Cena od890 000 Kč

Technické parametry Leap Motor T03 70 kW

Kompletní specifikace
Konstrukcehatchback, 3 620 × 1 652 × 1 577 mm, 1 200 kg
PohonElektřina, hnaná náprava: přední
Výkon70 kW, 95 koní, točivý moment: 158 Nm
Baterie41,3 kWh (37,3 kWh využitelná kapacita)
Nabíjenírychlonabíjení: 48 kW, palubní: 6,6 kW, konektory: CCS Combo, Mennekes
SpotřebaKombinovaná: 14,4 kWh / 100 km, dojezd: 265 km
Cena od490 000 Kč
Diskuze ke článku
Thomas Diskutant
Thomas Diskutant
Auto na šňůru s dojezdem kolem 250 či 400 km (reálně v létě i zimě), celkem postrádá smysl. Pokud budu potřebovat jen nějaké nákupní vozítko, postačí menší benzín, tedy klidně i tříhrnek z druhé ruky. Nejlépe zaběhnutou značku se zaručenou servisní sítí a pojistkou či opravami za rozumný peníz. Na to mi ale bohatě postačí i třetinová nákupní suma.

Načíst všechny komentáře

Přidat názor

Nejživější diskuze