Značka Leapmotor včera prozradila, že chystá uvedení vrcholného provedení modelu C10. To ponese označení Design 81,9 kWh AWD. Tato verze se stane jednou z hlavních novinek letošního roku a bude představena živě na autosalonu v Curychu letos v říjnu. V reakci na rostoucí poptávku po delším dojezdu, rychlejším nabíjení a špičkové jízdní dynamice bez kompromisů v oblasti pohodlí či efektivity, vylepšil Leapmotor model C10 pomocí nejnovějších technologií a designu. Vůz je postaven na pokročilé 800V architektuře a vybaven výkonným dvoumotorovým systémem pohonu všech kol a inteligentním řízením energie, které se bez problémů přizpůsobuje reálným podmínkám. Díky výkonu 585 koní zrychlí C10 AWD z 0 na 100 km/h za pouhé čtyři sekundy, čímž zajišťuje zážitek z jízdy, který je vzrušující i bezpečný zároveň.
Jeho chytrý systém pohonu všech kol zajišťuje optimální přilnavost a stabilitu, okamžitě reaguje na změny povrchu – ať už jde o mokré silnice, zasněžené horské průsmyky nebo štěrkové cesty. Speciálně navržená LFP baterie, podporovaná vysokonapěťovým 800V systémem, umožňuje ultra rychlé nabíjení – z 30 % na 80 % za pouhých 22 minut. Systém byl testován v extrémně chladných podmínkách a poskytuje vynikající výkon při nabíjení bez nutnosti předehřevu, přičemž si udržuje vysokou efektivitu i při nízké úrovni nabití baterie. Kapacita baterie pro špičkový model C10 AWD má zároveň o 12kWh větší kapacitu ve srovnání se standardní verzí C10 Design dostupnou např. i v ČR. Bližší informace k případné dostupnosti modelu C10 Design 81,9 kWh AWD budou uvolněny až po premiéře na autosalonu v Curychu. Leapmotor C10 AWD.
Technické parametry Leapmotor C10 BEV 70 KWh
Kompletní specifikace| Konstrukce | SUV, 4 739 × 1 900 × 1 680 mm, 1 980 kg |
|---|---|
| Pohon | Elektřina, hnaná náprava: zadní |
| Výkon | 160 kW, 218 koní, točivý moment: 320 Nm |
| Baterie | 69,9 kWh (69,9 kWh využitelná kapacita) |
| Nabíjení | rychlonabíjení: 84 kW, palubní: 11 kW, konektory: CCS Combo, Mennekes |
| Spotřeba | Kombinovaná: 18,8 kWh / 100 km, dojezd: 424 km |
| Cena od | 890 000 Kč |

A není to trochu dlouho, když je to teda 800V architektura?
Jo a se mi líbí, jak Číňan udává 30-80, když většinou všude vidím 10-80. To asi aby to jeho číslo nebylo moc velké ve srovnání s konkurencí :-)