Každé pravidlo má své limity. I když jde o nezávislost soukromých společností. Loni v létě se například Herbert Diess při dovolenkové cestě se svou dcerou na palubě Volkswagenu ID.3 rozčílil nad úrovní a kapacitou nabíječky Ionity na jednom z hlavních transalpských tahů. Sice svá slova musel později zmírnit, avšak pověst prémiové služby přeci jen zakolísala. Voilà, stačil necelý půlrok, a dotyčná stanice zvýšila počet stojanů ze čtyř na šest. Nevíme, zda jde o shodu náhod, nebo má pan Diess skutečně tak silné slovo, že změní plány i tak silné společnosti, jakou je Ionity. Spíš půjde o druhý případ, protože Ionity, která teprve nedávno sehnala investora k dalšímu rozšiřování sítě, má zřejmě ještě pořád jiné starosti, než detailní analýzu a případné zlepšování služeb.
Každopádně na stanici Ionity Brenner u dálnice A13/A22 směrem z Rakouska do Itálie přibyly ke stávajícím čtyřem nabíječkám Tritium 350 kW dvě další stejného typu i výkonu. I když i to lze na vytíženém vytíženém severojižním tahu považovat stále za nedostatečné množství, rozhodně je to známka, že Ionity skutečně nabírá druhý dech. Snad bude svou síť napříště zlepšovat nejen kvůli stížnostem generálních ředitelů...