Konec kulatého volantu. Interiér inovované Tesly Model S opět spatřen naživo

Konec kulatého volantu. Interiér inovované Tesly Model S opět spatřen naživo
Fotografie: Tesla
  • Premiéra inovovaného Modelu S se blíží, prototypy jezdí již bez maskování
  • Vnější design se změnil pouze decentně, větší překvapení chystá technika
  • Největší revoluce se ale chystá v interiéru

Fanouškovi a majiteli starší Tesly se podařilo v ulicích San Francisca důkladně vyfotit odstavenou zmodernizovanou Teslu Model S, a to rovnou ve vrcholné verzi Plaid. Vnější podobu už známe, ale nově máme díky teslarati.com možnost spatřit nový interiér i jinak, než na retušovaných firemních fotografiích. Stvrzují, čeho se skalní komunita už několik měsíců obává; vlajková loď nabídky skutečně přichází o konvenční klasický volant ve prospěch otevřeného, který fanoušci trefně nazvali Yoke. To znamená dřevěný postroj na dva vedle sebe jdoucí voly, jehož tvar je skutečně velice podobný.

Podle stavu interiéru (chybějící dekorace a některé panely, trčící kabely) šlo zřejmě o testovací mulu. Nicméně podle jiného fanouška, který nafotil jiný exemplář o dva měsíce dříve, už na tom aktuálně vyfoceném nejsou zvenčí viditelné žádné změny, lze tak předpokládat, že jde už o definitivní podobu. Té dominuje zeštíhlená palubní deska, upravená ve stylu novějšího Modelu 3, a především volně stojící, nově horizontální středový displej. Přibyla i další 8" obrazovka a v předních sedadlech je při bližším pohledu patrná perforace, naznačující, že do výbavy zřejmě konečně přibyde jejich vnitřní ventilace.

Termín oficiálního startu inovovaného Modelu S zatím stále není znám, před několika týdny Elon Musk prohlásil, že věří, že to bude „brzy“. Kromě již chystané výkonné veze Plaid se na příští rok chytá ještě supersedan Plaid+, který by měl pokořit stokilometrovou rychlost za dvě sekundy a stát se aspoň na chvíli nejrychlejším elektromobilem.

Technické parametry Tesla Model S Plaid

Kompletní specifikace
Konstrukceliftback, 5 021 × 2 037 × 1 431 mm, 2 265 kg
PohonElektřina, hnaná náprava: 4×4
Výkon750 kW, 1 020 koní, točivý moment: 1 420 Nm
Baterie100 kWh (95 kWh využitelná kapacita)
Nabíjenírychlonabíjení: 250 kW, palubní: 11 kW, konektory: CCS Combo, Mennekes
SpotřebaKombinovaná: 18,7 kWh / 100 km, dojezd: 600 km
Cena od3 465 900 Kč
Diskuze ke článku
V diskuzi zatím nejsou žádné příspěvky. Přidejte svůj názor jako první.
Přidat názor

Nejživější diskuze