Hyundai nyní kromě vznětového motoru 2.0 CRDi 48V, představeného v roce 2018 pro nový Tucson, zkombinoval hospodárnou a pohotovou techniku částečně hybridního pohonu s napětím 48 V také se vznětovým motorem 1.6 CRDi o výkonu 100 kW / 136 k. Částečně hybridní Tucson se, stejně jako se všemi ostatními motorizacemi, vyrábí v Nošovicích u Frýdku-Místku.
Částečně hybridní systém je tvořen akumulátory s napětím 48 V, zařízením MHSG s funkcemi generátoru a spouštěče a nízkonapěťovým měničem. Tato vozidla jsou kromě 48V elektrické soustavy vybavena také konvenční elektrickou sítí s napětím 12 V, která je propojena s 48V systémem prostřednictvím měniče DC/DC. Část elektrické energie, uložené v akumulátorech 48 V, lze tedy použít také ke stabilizaci napájení 12V elektrické soustavy.
Sada lithium-iontových akumulátorů s napětím 48 V a kapacitou 0,44 kWh, která poskytuje elektrickou energii částečně hybridnímu systému, je umístěna pod podlahou zavazadlového prostoru, zatímco zařízení MHSG je připevněno ke spalovacímu motoru. Řemen spojuje MHSG s klikovým hřídelem spalovacího motoru. MHSG dosahuje při rekuperaci kinetické energie nejvyššího výkonu 12 kW a točivého momentu 55 Nm na hřídeli MHSG.
Technika částečně hybridního pohonu Hyundai, použitá v novém modelu Tucson, výrazně snižuje spotřebu paliva a emise v závislosti na specifikaci vozidla až o 7 % podle nové metodiky měření WLTP. Podle dosud ještě velmi často používaného kombinovaného cyklu EU 2.0 činí snížení spotřeby dokonce až 11 %.