Hyundai nyní kromě vznětového motoru 2.0 CRDi 48V, představeného v roce 2018 pro nový Tucson, zkombinoval mild-hybridní pohon také se vznětovým motorem 1.6 CRDi o výkonu 136 koní, jehož spotřeba paliva byla snížena až o 7 % (podle nové metodiky měření WLTP).
Částečně hybridní pohon je součástí globálního úsilí značky Hyundai o zvyšování hospodárnosti a větší ohleduplnosti k životnímu prostředí. Hybridní systém je tvořen akumulátory Li-Pol s napětím 48 V a kapacitou 0,44 kWh, zařízením MHSG (Mild Hybrid Starter Generator) s funkcemi generátoru a spouštěče, nízkonapěťovým měničem LDC (Low Voltage DC/DC) a invertorem. Hyundai díky tomuto systému s napětím 48 V dokázal snížit u nového modelu Tucson spotřebu paliva a emise CO2 (podle nové metodiky měření WLTP) až o 7 %. V dosud zohledňovaném kombinovaném cyklu EU 2.0 činí snížení spotřeby dokonce až 11 %.
Motor 2.0 CRDi 48V s částečně hybridním systémem nabízí nejvyšší výkon 185 koní a je tak nejvýkonnější verzí pohonu pro nový model Tucson. Další jednotkou s široce vyváženými vlastnostmi je zážehový motor 1.6 T-GDi o výkonu 177 koní. Všechny motory splňují již s předstihem novou emisní normu Euro 6d Temp, která vstoupí v platnost až 1. září 2019.