Zcela nový Hyundai i20 obdržel kromě kompletně nového vnějšího designu také řadu technických vylepšení. Přístrojová deska je vybavena dvěma novými 10,25" displeji, které tvoří zajímavý vizuální celek. Jeden z nich plní funkci digitálního panelu přístrojů, druhý je dotykovým displejem navigačního systému. Nejvyšší úroveň bezpečnosti v tomto segmentu zajišťuje soubor bezpečnostních systémů Hyundai SmartSense, který zahrnuje kromě několika nových funkcí také novou generaci asistenta pro odvrácení kolize s překážkou vpředu a chytrý tempomat propojený s navigačním systémem.
Proporce zcela nového modelu i20 jsou v porovnání s předchůdcem pozměněny. Nižší je výška (- 24 mm), šířka narostla o 30 mm a délka o 5 mm. Rovněž rozvor náprav byl prodloužen, a to o 10 mm. Celkový vzhled završují nově navržená 17" kola z lehké slitiny.
Hyundai i20 nabídne velmi dobrou konektivitu v daném segmentu. Apple CarPlay i Android Auto budete moci využívat bezdrátově, stejně jako si váš chytrý telefon bezdrátově nabít. Jde také o první model v Evropě od této automobilky, který může být vybavený prémiovým audiosystémem Bose. K dispozici je i Hyundai Bluelink s širokou škálou služeb síťově propojeného automobilu, mezi něž patří služby Hyundai LIVE Services a funkce dálkového přístupu prostřednictvím aplikace Bluelink pro chytré telefony. Zákazníci obdrží pět let předplatného na služby Bluelink zdarma. A jaké konkrétní funkce do Bluelink spadají?
- Služby Hyundai LIVE Services: Informace o dopravě v reálném čase zajišťované společností TomTom, čerpacích stanicích/parkovacích místech (s cenami), úsecích s měřením rychlosti jízdy a aktuální předpovědi počasí
- Hlasové ovládání online: Výkonný systém pro rozpoznávání hlasový povelů používá připojení k internetu (cloudu) a rozumí hovorové řeči>
- Služby aplikace Bluelink
Funkce Bluelink:
- Vyhledat můj vůz: Řidiči si mohou snadno vyhledat svůj vůz v neznámém prostředí
- Služby dálkového přístupu: Řidiči si mohou na dálku uzamknout svůj vůz
- Odeslat do vozu (zajímavé cíle): Vyhledání zajímavých cílů v okolí a odeslání výsledků do navigačního systému vozu
- Zabezpečení: Upozornění na spuštění alarmu vozidla
- Údržba: Získávání přehledů o stavu vozidla (např. o tlaku v pneumatikách), provozní informace
Vybírat můžete ze dvou motorů a tří převodovek. Na vrcholu modelové řady stojí jednotka 1.0 T-GDi, jež je k dispozici ve dvou výkonových verzích, 100 koní nebo 120 koní. Poprvé může být tento motor kombinován s 48V systémem částečně hybridního pohonu, u verze o výkonu 100 koní na přání, varianta s výkonem 120 koní je jím vybavena standardně. Systém pracuje s napětím 48 V a přispívá ke snížení spotřeby paliva. Hybridní 48V systém se dodává se sedmistupňovou dvouspojkovou převodovkou (7DCT) nebo s nově vyvinutou šestistupňovou mechanickou převodovkou. Motor 1.0 T-GDi 100 koní bez 48V částečně hybridního systému se dodává s převodovkou 7DCT nebo s šestistupňovou mechanickou převodovkou. Jako základní motor je nabízen čtyřválec MPi 1.2 litru, jehož nejvyšší výkon 84 koní je přenášen na vozovku prostřednictvím pětistupňové mechanické převodovky. Světová premiéra proběhne na ženevském autosalonu.