Škoda dodala za první tři čtvrtletí roku 2019 zákazníkům na celém světě 913 700 vozů. Výrazný růst zaznamenala automobilka ve východní Evropě (+10,6 %), v západní Evropě (+6,8 %) a v Rusku (+7,0 %). Ve srovnání s minulým rokem se však celosvětové dodávky zákazníkům snížily o 2,7 % (leden až září 2018: 939 100 vozů). Důvodem je i nadále klesající celkový trh s osobními vozy v Číně. Na ostatních světových trzích mimo Čínu dodala Škoda za prvních 9 měsíců roku celkem 719 300 vozů, dodávky zákazníkům tak v porovnání s minulým rokem vzrostly o 4,4 %. V září zaznamenala automobilka celosvětově 102 000 dodávek zákazníkům (+7,5 %). Poptávka po SUV modelech značky Škoda je i nadále velmi vysoká.
V západní Evropě zvýšila Škoda své dodávky zákazníkům za první tři čtvrtletí o 6,8 % na 397 300 vozů (leden až září 2018: 371 900 vozů). V tomto trendu pokračuje automobilka také v září: 42 200 dodaných vozů ve srovnání s loňským rokem představuje nárůst o 29,7 % (září 2018: 32 600 vozů). V Německu, na svém druhém největším trhu, zaznamenala Škoda za prvních devět měsíců roku 146 300 dodávek vozů zákazníkům (leden až září 2018: 133 200 vozů; +9,9 %). V září vzrostly dodávky zákazníkům oproti loňskému roku o 33,5 % na 14 800 vozů (září 2018: 11 100 vozů). Za první tři čtvrtletí roku zaznamenala Škoda dvouciferný růst ve Francii (26 400 vozů; +12,1 %), Rakousku (22 100 vozů; +12,0 %), ve Švýcarsku (16 500 vozů; +31,2 %), v Nizozemsku (14 400 vozů; +12,5 %) a v Dánsku (12 100 vozů; +19,5 %).
Ve střední Evropě dodala automobilka za prvních devět měsíců roku zákazníkům 159 500 vozů a potvrdila tak úroveň loňského roku (leden až září 2018: 160 800 vozů; -0,8 %). V září zaznamenala automobilka 16 500 dodávek vozů zákazníkům a ve srovnání se stejným obdobím loňského roku si polepšila o 7,4 % (září 2018: 15 300 vozů). Na domácím českém trhu bylo zákazníkům za první tři čtvrtletí dodáno 70 300 vozů, což v porovnání s loňským rokem představuje mírný pokles o 2,7 % (leden až září 2018: 72 200 vozů). V září vzrostly dodávky na 7 400 vozů a překonaly tak loňský výsledek o 8,8 % (září 2018: 6 800 vozů). Dodávky zákazníkům zvýšila Škoda za první tři čtvrtletí oproti minulému roku také ve Slovinsku (5 900 vozů; +5,4 %) a v Chorvatsku (4 800 vozů; +6,3 %).
Ve východní Evropě bez Ruska dodala Škoda od ledna do září zákazníkům 37 200 vozů a zaznamenala tak nárůst o 10,6 % (leden až září 2018: 33 600 vozů). V září vzrostly dodávky zákazníkům oproti loňskému roku o 13,0 % na 4 100 vozů (září 2018: 3 600 vozů). Za prvních devět měsíců roku zaznamenala automobilka dvouciferný růst v Srbsku (5 900 vozů; +16,5 %), na Ukrajině (4 200 vozů; +13,3 %), v Bulharsku (3 600 vozů; +18,5 %) a v Kazachstánu (800 vozů; +56,3 %).
V Rusku dodala Škoda za první tři čtvrtletí svým zákazníkům 61 500 vozů, což oproti loňskému roku představuje nárůst o 7,0 % (2018: 57 500 vozů). V září zde dodávky zákazníkům poklesly o 5,6 % na 7 300 vozů (září 2018: 7 800 vozů). V Číně, na svém největším trhu, dodala Škoda za první tři čtvrtletí letošního roku zákazníkům 194 500 vozů, ve srovnání s loňským rokem poklesly dodávky o 22,3 % (leden až září 2018: 250 200 vozů). V září automobilka zákazníkům dodala 25 300 vozů (září 2018: 30 600 vozů; -17,2 %). Celkový pokles trhu s osobními vozy v Číně se tak projevil i na dosavadním vývoji dodávek značky Škoda. Čínský trh se i nadále vyznačuje obecnou zdrženlivostí a nejistotou.
V Indii dodala Škoda od ledna do září 10 800 vozů zákazníkům a ve srovnání s loňským výsledkem zaznamenala pokles o 14,9 % (leden až září 2018: 12 600 vozů). V září dodala značka Škoda zákazníkům 1 200 vozů a zaznamenala tak rovněž mírný pokles ve srovnání s minulým rokem (září 2018: 1 400 vozů; -12,5 %).