Klidný, měkce laděný, s širokými křesly a podvědomým apelem zpomalit a užívat si cestu. Nezvykle řezaný, s křivkami, které jsou na první i druhý pohled trochu rozčilující, avšak po delším zakoukání začínají dávat smysl. I tak se dá popsat netradičně tvarovaný a pojatý kompaktní hatchback Citroën ë-C4. Uvnitř skrývá známou elektrovýzbroj Stellantis, jaká pohání i většinu ostatních elektromobilů z tohoto koncernu. A která bývá peskována za menší efektivitu. Proto nás bude zajímat spotřeba za různých klimatických i provozních podmínek, stejně jako komfort na palubě (což je zjevně doména tohoto auta) v různých časech.
Kromě toho se samozřejmě můžete těšit na klasický velký test, případně na jakýkoliv jiný aspekt, který vás zajímá. Jako obvykle totiž dáváme prostor vám, čtenářům, pro návrhy, co by vás na tomto netradičním automobilu zajímalo. Budeme se těšit!
Technické parametry Citroën e-C4 50 kWh
Kompletní specifikaceKonstrukce | hatchback, 4 360 × 1 800 × 1 520 mm, 1 561 kg |
---|---|
Pohon | Elektřina, hnaná náprava: přední |
Výkon | 100 kW, 136 koní, točivý moment: 260 Nm / 300 ot/min |
Baterie | 50 kWh (46,3 kWh využitelná kapacita) |
Nabíjení | rychlonabíjení: 100 kW, palubní: 11 kW, konektory: CCS Combo, Mennekes |
Spotřeba | Kombinovaná: 15,2 kWh / 100 km, dojezd: 357 km |
Cena od | 874 900 Kč |