Jak mu jde k duhu zima? Ptejte se, co vás zajímá

Dlouhodobý test Citroën ë-C4
5
Jak mu jde k duhu zima? Ptejte se, co vás zajímá
Fotografie: Ladislav Čermák, fDrive.cz
  • Převzali jsme k půlročnímu testu elektromobil nabízející na dnešní dobu dobrý poměr ceny a hodnoty
  • Kromě toho nabízí vítanou alternativu k hlavnímu proudu konkurentů, kteří se snaží tvářit sportovně
  • Rozhodli jsme se důkladně prověřit rozdíl mezi zimním, jarním a letním provozem

Klidný, měkce laděný, s širokými křesly a podvědomým apelem zpomalit a užívat si cestu. Nezvykle řezaný, s křivkami, které jsou na první i druhý pohled trochu rozčilující, avšak po delším zakoukání začínají dávat smysl. I tak se dá popsat netradičně tvarovaný a pojatý kompaktní hatchback Citroën ë-C4. Uvnitř skrývá známou elektrovýzbroj Stellantis, jaká pohání i většinu ostatních elektromobilů z tohoto koncernu. A která bývá peskována za menší efektivitu. Proto nás bude zajímat spotřeba za různých klimatických i provozních podmínek, stejně jako komfort na palubě (což je zjevně doména tohoto auta) v různých časech.

Kromě toho se samozřejmě můžete těšit na klasický velký test, případně na jakýkoliv jiný aspekt, který vás zajímá. Jako obvykle totiž dáváme prostor vám, čtenářům, pro návrhy, co by vás na tomto netradičním automobilu zajímalo. Budeme se těšit!

Technické parametry Citroën e-C4

Kompletní specifikace
Konstrukcehatchback, 4 360 × 1 800 × 1 520 mm, 1 561 kg
PohonElektřina, hnaná náprava: přední
Výkon100 kW, 136 koní, točivý moment: 260 Nm
Baterie50 kWh (45 kWh využitelná kapacita)
Nabíjenírychlonabíjení: 100 kW, palubní: 11 kW, konektory: CCS Combo, Mennekes
SpotřebaKombinovaná: 18,3 kWh / 100 km, dojezd: 350 km
Cena od884 900 Kč