Modernizovaný Citroën ë-C4 na vlastní oči

Pařížský autosalon 2024
1
Modernizovaný Citroën ë-C4 na vlastní oči
Fotografie: Martin Pultzner, fDrive.cz
  • Prohlédli jsme si naživo facelift kompaktního Citroënu ë-C4
  • Odhalili jsme i některé detaily, které nebyly z továrních fotek patrné

Na dobře osvětleném soklu pařížského autosalonu jsme si prohlédli naživo zmodernizovanou podobu Citroënu ë-C4. Ten se u nás zatím neprodává, avšak ve Francii už je k objednání. Použitá technika zůstala zcela identická, po modernizaci se však o chlup zhoršila dynamika a u slabší verze 136 k i dojezd. Přibyla ovšem funkce V2L. Inovovaná příď naživo působí velice výrazně, nemůžeme se však ubránit pocitu, že ta stávající se nám líbila o něco více.

Uvnitř je prakticky vše při starém, oba nové a výrazně jakostnější displeje však povýšily pocity z interiéru o pořádný kus. Však už také bylo na čase, protože grafika infozábavy ve stávajícím provedení už je poměrně archaická.

Technické parametry Citroën ë-C4 facelift (2024) 136

Kompletní specifikace
Konstrukcehatchback, 4 350 × 1 800 × 1 525 mm, 1 571 kg
PohonElektřina, hnaná náprava: přední
Výkon100 kW, 136 koní, točivý moment: 260 Nm / 300 ot/min
Baterie50 kWh (45 kWh využitelná kapacita)
Nabíjenírychlonabíjení: 100 kW, palubní: 11 kW, konektory: CCS Combo, Mennekes
SpotřebaKombinovaná: 15,5 kWh / 100 km, dojezd: 354 km
Cena od
Diskuze ke článku
Petr Štěpánek
Petr Štěpánek
Naposledy upraveno: 28. 10. 08:17
Takže jestli tomu rozumím dobře, upgrade na horší auto.
Předchozí se neprodavalo, tak tomu zhoršíme parametry a bude to trhák.

Načíst všechny komentáře

Přidat názor

Nejživější diskuze