Na dobře osvětleném soklu pařížského autosalonu jsme si prohlédli naživo zmodernizovanou podobu Citroënu ë-C4. Ten se u nás zatím neprodává, avšak ve Francii už je k objednání. Použitá technika zůstala zcela identická, po modernizaci se však o chlup zhoršila dynamika a u slabší verze 136 k i dojezd. Přibyla ovšem funkce V2L. Inovovaná příď naživo působí velice výrazně, nemůžeme se však ubránit pocitu, že ta stávající se nám líbila o něco více.











Uvnitř je prakticky vše při starém, oba nové a výrazně jakostnější displeje však povýšily pocity z interiéru o pořádný kus. Však už také bylo na čase, protože grafika infozábavy ve stávajícím provedení už je poměrně archaická.
Technické parametry Citroën ë-C4 facelift (2024) 136
Kompletní specifikace| Konstrukce | hatchback, 4 350 × 1 800 × 1 525 mm, 1 571 kg |
|---|---|
| Pohon | Elektřina, hnaná náprava: přední |
| Výkon | 100 kW, 136 koní, točivý moment: 260 Nm / 300 ot/min |
| Baterie | 50 kWh (46 kWh využitelná kapacita) |
| Nabíjení | rychlonabíjení: 100 kW, palubní: 11 kW, konektory: CCS Combo, Mennekes |
| Spotřeba | Kombinovaná: 15,5 kWh / 100 km, dojezd: 354 km |
| Cena od | 854 900 Kč |
Předchozí se neprodavalo, tak tomu zhoršíme parametry a bude to trhák.