Citroën osvěžil svůj velice úspěšný model C4 a C4 X, který dlouhodobě patří mezi bestsellery a v Evropě mu patří v segmentu C napříč pohony druhé místo za Golfem a mezi všemi spalovacími auty pak třetí místo. Proto ponechal použitou techniku prakticky beze změny a soustředil se na facelift, dílčí vylepšení a rozšíření nabídky pohonů. Nejnápadnější změnou je nová příď, která přišla o svůj zajímavě znepokojivý styl s šikmými liniemi a přiblížila se novému designovému jazyku. Hatchback dostal v podobném duchu i přepracované zadní lampy, sedanu C4 X se to však netýká. Uvnitř došlo na nová multimédia s oběma vylepšenými displeji, která model už hodně potřeboval. Změny v podobě silnější pěnové pokrývky se dočkala i vícevrstvá sedadla. Novinkou bude obousměrná zásuvka V2L, přičemž související příslušenství nabídne Citroën v průběhu roku 2025.
Zatímco elektrické i konvenční benzinové pohony zůstávají beze změny, nabídku rozšířily dvě motorizace Hybrid 100 a Hybrid 136. Technické specifikace, ceny ani datum uvedení na trh automobilka neuvedla.