Jaguar vylepšil I-PACE. Nabídne silnější nabíječku a nový infotainment

Jaguar vylepšil I-PACE. Nabídne silnější nabíječku a nový infotainment
Fotografie: Jaguar
  • Má vylepšený infotainment, silnější nabíječku a virtuální vnitřní zpětné zrcátko
  • Nabídku obohatily nové laky karoserie a design kol
  • Klimatizace umí nově filtrovat i ultrajemné částice

Na světové trhy se blíží omlazený Jaguar I-PACE. Ten se může nově pochlubit vylepšenou výbavou – třífázovou palubní nabíječkou s výkonem 11 kW, virtuálním zpětným zrcátkem a zejména zbrusu nový infotainment systémem Pivi Pro. Ten má zcela nové prostředí, je výrazně rychlejší a nabídne i jednodušší ovládání. Na výběr jsou také nová kola, jinak ale zůstal vzhled, výbava i technika I-PACE beze změny.

Rychlejší dobíjení a vylepšená konektivita

Nový I-PACE nyní nabídne ještě rychlejší nabíjení skrze palubní 11kW nabíječku. Její absence byla Jaguaru často vytýkána a je dobře, že nyní nabízí vyšší výkon. Díky třífázovému dobíjení lze za jednu hodinu nabít až 53 km dojezdu. Z úplné nuly se pak baterie vozu dobijí na svou maximální kapacitu necelých 9 hodin. Maximální výkon 100 kW pro rychlonabíjení zůstal zachován, stejně tak 90kWh baterie a dvojice motorů s celkovým výkonem 400 koní. Tohle pohledné SUV pak pořád nabídne solidní zrychlení z 0 na 100 km/h za 4,8 sekundy a dojezd na jedno nabití až 470 km.

Automobilu dále nechybí vylepšená konektivita a integrovaný duální modem se SIM kartou, která umí využívat 4G. Vzhledem k nově integrovanému Spotify se tak rychlá data budou rozhodně hodit. S tím souvisí asi největší novinka vozu – zcela nový infotainment s názvem Pivi Pro. Původní infotainment nevynikal rychlostí, na kterou se nyní Jaguar zejména zaměřil. Prostředí displeje před řidičem, hlavního displeje i malého displeje mezi ovladači klimatizace je navíc zcela nové a dle vydaných obrázků velmi povedené. Jde o stejný systém, který svou premiéru zažil v novém Land Roveru Defender, ve kterém sklízí pochvaly.

Novinkou je příplatková bezdrátová nabíječka mobilního telefonu a z Land Roveru převzaté digitální zpětné zrcátko ClearSight. Systém využívá širokoúhlou kameru směřující dozadu a displej s vysokým rozlišením uvnitř bezrámového zrcátka. Malý přepínač na zrcátku pak umožňuje řidiči plynule volit mezi pohledem ze standardního zrcátka na kameru a zpět. Tato funkce se pak hodí hlavně v případě, kdy je celý zavazadlový prostor vozu naplněn až po strop. Ke zvýšenému komfortu posádky nově přispívá ionizace vzduchu v kabině se speciální filtrací, která zachycuje i ultrajemné částice nečistot a alergeny. I-PACE dokonce může vyčistit vzduch v kabině ještě před uskutečněním cesty. Stačí vše naplánovat skrze mobilní aplikaci. Posádka pak má k dispozici standardně 4zónovou klimatizaci, takže si zde každý může nastavit svůj ideální teplotní komfort.

Lepšímu zážitku má pomoci i vylepšený audiosystém Meridian 3D Surround Sound System s technologií Trifield. Ten totiž obsahuje dva další reproduktory v kabině, což znamená, že vůz jich celkově nabídne 16 a k tomu se přidává speciálně umístěný subwoofer. Výsledkem má být výjimečný zvukový zážitek pro všechny cestující. V rámci dalších změn se vůz dočkal bohatší palety barev karoserie a také nového designu 19" kol. Nabídku obohatila i luxusní varianta Bright Pack vyšperkována o leskle černé prvky na karoserii.

Komu se omlazený Jaguar líbí, musí si počkat na oficiální uvedení na český trh. Novinka je totiž prozatím dostupná jen ve Velké Británii za cenu 65 195 liber, tedy bezmála 2 miliony Kč. Cena tak zůstala stejná jako u původní verze, která je na trhu již druhým rokem.

Technické parametry Jaguar I-PACE 2020

Kompletní specifikace
KonstrukceSUV, 4 682 × 1 895 × 1 565 mm, 2 133 kg
PohonElektřina, hnaná náprava: 4×4
Výkon294 kW, 400 koní, točivý moment: 696 Nm
Baterie90 kWh (84,7 kWh využitelná kapacita)
Nabíjenírychlonabíjení: 100 kW, palubní: 11 kW,
SpotřebaKombinovaná: 21,2 kWh / 100 km, dojezd: 480 km
Cena od2 441 453 Kč
Diskuze ke článku
Jirka
Jupiiiii!!! 🙂🙂❤️❤️
Jarda
Konečně! :D Chválím, snad to bude takové jako prezentují!

Načíst všechny komentáře

Přidat názor

Nejživější diskuze