Krásná ukázka toho, jak se automobilový průmysl mění, je momentální dění kolem koronaviru a konkrétně fakt, jak se k situaci postavil Ford. Podobně jako koncern Volkswagen zavřel své evropské výrobní závody a spousta zaměstnanců pracuje z domova. Možná vám to přijde zvláštní, ale i z domova se inženýři mohou věnovat zlepšování auta, konkrétně elektrickému Mustangu, jak píše electrek.co.
Prakticky jakýkoliv nový automobil je dnes počítačem. Senzory, které slouží pro hlídání jízdního pruhu, adaptivní tempomat, ale také parkovací kameru, sbírají velké množství dat, které počítač musí vyhodnocovat. Každé auto tak obsahuje velké množství kódu, na němž inženýři Fordu pracují i doma.
Technické parametry Ford Mustang Mach-E RWD SR
Kompletní specifikaceKonstrukce | SUV, 4 713 × 1 881 × 1 625 mm, 2 047 kg |
---|---|
Pohon | Elektřina, hnaná náprava: zadní |
Výkon | 198 kW, 269 koní, točivý moment: 430 Nm |
Baterie | 75,7 kWh (70 kWh využitelná kapacita) |
Nabíjení | rychlonabíjení: 115 kW, palubní: 11 kW, konektory: CCS Combo, Mennekes |
Spotřeba | Kombinovaná: 17,2 kWh / 100 km, dojezd: 440 km |
Cena od | 1 458 900 Kč |