Inženýři Fordu pracují z domova na softwarové stránce elektrického Mustangu

Inženýři Fordu pracují z domova na softwarové stránce elektrického Mustangu
Fotografie: Ford
  • Dnešní moderní auta jsou víceméně jezdící počítače
  • Ford, podobně jako koncern Volkswagen, zavřel své evropské závody z důvodu koronaviru

Krásná ukázka toho, jak se automobilový průmysl mění, je momentální dění kolem koronaviru a konkrétně fakt, jak se k situaci postavil Ford. Podobně jako koncern Volkswagen zavřel své evropské výrobní závody a spousta zaměstnanců pracuje z domova. Možná vám to přijde zvláštní, ale i z domova se inženýři mohou věnovat zlepšování auta, konkrétně elektrickému Mustangu, jak píše electrek.co.

Ford Mustang Mach-E

Prakticky jakýkoliv nový automobil je dnes počítačem. Senzory, které slouží pro hlídání jízdního pruhu, adaptivní tempomat, ale také parkovací kameru, sbírají velké množství dat, které počítač musí vyhodnocovat. Každé auto tak obsahuje velké množství kódu, na němž inženýři Fordu pracují i doma.

Technické parametry Ford Mustang Mach-E RWD SR

Kompletní specifikace
KonstrukceSUV, 4 713 × 1 881 × 1 625 mm, 2 047 kg
PohonElektřina, hnaná náprava: zadní
Výkon198 kW, 269 koní, točivý moment: 430 Nm
Baterie75,7 kWh (70 kWh využitelná kapacita)
Nabíjenírychlonabíjení: 115 kW, palubní: 11 kW, konektory: CCS Combo, Mennekes
SpotřebaKombinovaná: 17,2 kWh / 100 km, dojezd: 440 km
Cena od1 458 900 Kč
Diskuze ke článku
V diskuzi zatím nejsou žádné příspěvky. Přidejte svůj názor jako první.
Přidat názor

Nejživější diskuze