Hyundai představil druhou generaci crossoveru Hyundai Nexo, poháněnou palivovými články. Ta nabídne podstatně delší dojezd, vyšší výkon i větší vnitřní prostor oproti první generaci, jako vůbec první vodíkové auto na světě také smí tahat přívěs; konkrétně brzděný o hmotnosti až 1 000 kg. Přední kola pohání elektromotor o výkonu 204 k, celkový výkon vodíkového systému činí 190 kW a používá buffer v podobě li-ion baterie o kapacitě 2,64 kWh. Ta je nyní schopná poskytovat 80 kW, což je dvojnásobek oproti předchozí generaci.
Palivový článek nové generace je úspornější, odolnější vůči nižším teplotám a poskytuje hrubý výkon 110 kW (94 kW čistý výkon). K dispozici má vodík ze tří tlakových zásobníků, které nyní pojmou až 6,69 kg vodíku, což je také nárůst proti dřívějším 6,33 kg. Vůz zatím neprošel homologací, podle předběžných měření zvládne stovku s pevným startem za 7,8 s, dosáhne nejvyšší rychlosti 179 km/h, spotřebovat by měl 1,02 kg vodíku na 100 km a ujet tak na jedno naplnění více než 700 km.
Vůz se nabízí v šesti exteriérových a třech interiérových odstínech, nabízí kompletní vnější i vnitřní výbavu podle dnešních vysokých standardů, za zvláštní zmínku stojí systém aktivního potlačení hluku od podvozku či digitální klíč pro až 15 zařízení včetně Apple Watch. Nechybí autorizace otiskem prstu pro palubní on-line platby, kamery vpředu i vzadu zaznamenávají vysoce kvalitní obraz i zvuk. Nechybí digitální všechna zpětná zrcátka či obousměrné nabíjení V2L.
Hyundai Nexo, jehož pozoruhodný design vychází z loňského konceptu Initium, se začne prodávat v Jižní Koreji. Zda se dostane na Evropu, v tuto chvíli není známo.