Hyundai o víkendu odhalil traťově zaměřenou verzi sportovního elektromobilu Hyundai Ioniq 5 N. Jedná se o edici DK Edition, která je zatím dostupná výhradně na japonském a jihokorejském trhu. Zkratka DK značí slovní spojení Drift King a každý si tak odvodí, na jakou disciplínu je nová verze elektrického hyundaie určena. Verze DK je více než jen marketingové cvičení, protože na vývoji modelu a úpravách, které tento vůz obsahuje, se podílel Keiichi Tsuchiya. Ten je legendou ve světě driftů a jeho osoba přesně ví, co je na závodním okruhu potřeba. Ioniq 5 N DK Edition sice nedostal vyšší výkon, ale četné úpravy z něj udělaly mnohem zábavnější a schopnější elektromobil. A co vše tedy speciální driftovací edice obsahuje?
Předně je zde k vidění zakázková sada karosářských dílů z uhlíkových vláken. Tato sada v sobě obsahuje přední splitter, prahové lišty, zadní difuzor a výrazný zadní spoiler namontovaný na střeše, který produkuje více než 90,7 kg přítlaku při rychlosti 140 km/h. Dále tu máme nálepky „DK Edition“ na C-sloupcích, 21palcová kovaná kola, která mají o něco širší pneumatiky než běžný Ioniq 5 N. Kromě snížení neodpružené hmotnosti se tato kola postarají o lepší ovladatelnost. Aby bylo vše kompletní, posílením prošly brzdy se šestipístkovými třmeny vpředu. Ty dostaly zelený odstín, aby ladily s dalšími zelenými prvky na karoserii. Zelená je navíc příjemné osvěžení ve světě, kdy všechny automobilky produkující ostré sportovní modely instalují červené nebo žluté odstíny na brzdové třmeny.
Poslední změnou oproti standardní verzi Ioniq 5 N je instalace sníženého odpružení H&R. Díky němu je vůz vpředu i vzadu o 15 milimetrů blíže k silnici. Tato vlastnost umožní lepší projíždění zatáčkami a Tsuchiya říká, že všechny uvedené změny u verze DK Edition přispívají k neuvěřitelně zábavné jízdě.
Spalovaci auta maji po fialkach.