Hyundai si s modely Kona Electric, Ioniq Electric a Ioniq 5 vybudoval velice solidní renomé a má šanci zařadit se mezi elektromobilní lídry. Chce proto nabídnout ucelené portfolio moderních bateriových elektromobilů, z nichž Ioniq 5 už je na trhu a extravagantní Ioniq 6 se nedávno představil. Tím to samozřejmě všechno jen začíná. Na sice výnosných, ale přeci jen drahých velkých modelech se byznys stavět nedá, proto se konstruktéři intenzivně věnují i druhému konci nabídky. A tam chystají něco opravdu speciálního; elektromobil s cílovou cenou 20 000 eur. To je pro zajímavost méně než u aktuálně nejlevnějšího elektromobilu Dacia Spring. Ten startuje o 490 eur výše.
Serveru Automotive News Europe to řekl osobně Andreas-Christoph Hofmann, šéf evropského Hyundai. Vývoj prý ještě není u konce, avšak v tuto chvíli je jasné, že novinka zamíří do stejného segmentu A, kam v roce 2025 vyrazí i malé koncernové modely Volkswagen ID. Life a Cupra UrbanRebel. Jim se tedy budou muset přizpůsobit i očekávané parametry, v první řadě dojezd přes 250 km. Vzhledem k nepoměru mezi náklady na vývoj zcela nového modelu je pravděpodobné, že se Hyundai vydá stejnou cestou jako Dacia při vývoji Springu a osadí elektrický pohon do již hotového spalovacího modelu. Spekulace míří k vysokému městskému crossoveru Hyundai Casper, který se sice prodává jen v Jižní Koreji, avšak bývá obecně chválen. Jsou to však v tuto chvíli opravdu jen dohady.