Cupra UrbanRebel Concept na ty nejlepší tradice evropských čtyřmetrových hot-hatchů nejen navazuje, on je dále rozvíjí. A to docela inspirativním způsobem: trvalý výkon 250 kW (340 k) a krátkodobý 320 kW (435 k) vystřelí posádku ze semaforů na stovku za 3,2 s, pokud ji tedy v městských ulicích dříve nezastaví policie. Další technické údaje si automobilka zatím nechala pro sebe; známe pouze délku, šířku a výšku (4 080 × 1 795 × 1 444 mm) a předpokládáme, že takto šílený výkon budou mít na starost všechna poháněná kola.
Jenže to nás může po odeznění rozruchu na nadcházejícím mnichovském autosalonu IAA, kde do krajnosti ospoilerovaná bestie jistě přitáhne dost pozornosti, nechávat v klidu. Daleko důležitější je totiž, co se skrývá pod závodními doplňky. Jde totiž o první ochutnávku malého koncernového elektromobilu segmentu B, tedy velikosti Fabie. A s pravděpodobností, hraničící s jistotou, se objeví i s logem Škoda. Díváme se tedy na přibližné proporce budoucího levného elektromobilu Škoda Auto, který bude zpočátku alternovat a časem zřejmě i nahradí právě Fabii.
Pochopitelně lze těžko čekat že, si podrží (což platí i pro samotný sériový malý SEAT, jehož je UrbanRebel oficiální ochutnávkou) takto adrenalinový design až do detailů, nicméně na základních proporcí už by se toho moc měnit nemělo. Dost možná se tedy dočkáme působivého zasklení ve tvaru hledí přílby i v sériové verzi, spekulovat však můžeme o počtu dveří. Pravděpodobnost, že by si finální model ponechal jen troje, je v dnešní době poměrně nízká. Ovšem nikdy nic nikdo nemá míti za definitivní, řečeno s klasikem.