Autosalonové koncepty obyčejně přináší působivé detaily, ale v případě Ioniqu 6 to není ani příliš potřeba. Dynamické tvary, vyzývající k porovnání i s kalibry typu Mercedesu CLS či Porsche Panamera, dělají pořádný rozruch i samy o sobě. Tentokrát tedy stačilo málo – velká vrtulovitá kola a pár efektních hrátek s LED na obou koncích auta. Odvážný je tvar předních světlometů, který spíš více, než méně, připomíná Porsche 911, ovšem naživo se zdá, že tento risk vyšel. Na každém konceptu má být pomyslná třešnička – tou je zde skleněný zadní spoiler. Ioniq 6 opravdu nepřehlédnete. Zajímavé je, jak málo se předsériový koncept změnil proti loňské studii Hyundai Prophecy. Naživo to všechno spolu dokonale hraje.
Kosmický Ioniq 6 od Hyundai naživo!
Ještě zajímavější je interiér, v němž chybí drobnost – volant. Jeho funkci nouzově zastupuje ovládací páka (kdo byl na vojně a jezdil s tankem, tomu vytane na mysli přiléhavé označení „rajčák“). Sériové provedení ho ale samozřejmě mít bude. Máme tu i zajímavé detaily, například virtuální zpětná zrcátka s kamerami vloženými mezi dvě skla bočních dveří. Jak to bude v praxi fungovat a zda se takové řešení objeví i ve finálním voze, to je velkou otázkou. Jinak je vše, jak má v dnešním módním přepychu být, včetně pohodlného vstupu dvojicemi proti sobě otvíraných dveří bez B-slopku a velmi netradičně tvarovaných a velice pohodlných sedadel. O technice zatím nevíme nic, kromě zpráv o dodatečném zvětšování baterie někam k 80 kWh a dojezdu okolo 480 km. S vývojem by mohl pomoci chorvatský Rimac, v němž má Hyundai 11% podíl. Každopádně bychom se sériové verze měli dočkat v roce 2022 a Hyundai říká, že bude konceptu překvapivě blízko. A vzhledem k tomu, co předvedl Hyundai s kosmickým Ioniqem 5, bychom tomu klidně věřili.