Huawei nově prodává elektromobil s rozšířeným dojezdem přes 1 000 km

Huawei nově prodává elektromobil s rozšířeným dojezdem přes 1 000 km
Fotografie: SF Motors
  • Huawei začíná na čínském trhu prodávat elektromobil
  • Jedná se o model Seres SF5 s dojezdem 180 km v čistě elektrickém režimu
  • Díky tzv. range extenderu má dojezd přes 1 000 km
  • Zrychlení z 0 na 100 km/h zvládne za pouhých 4,68 sekund

Huawei na 19. mezinárodní výstavě automobilového průmyslu v Šanghaji oznámila, že čínská automobilová společnost Seres uvedla na trh nový elektromobil s rozšířeným dojezdem Seres SF5, který bude k dispozici v obchodech Huawei po celé Číně. Huawei tak poprvé vítá partnera ve svém ekosystému „1+8+N“.

Výkonný obr s technologiemi Huawei

V reakci na obavy uživatelů o dojezd a dobíjení elektromobilů vytvořily společnosti Huawei a Seres nový systém rozšíření dojezdu elektrických pohonů. Nový automobil je vybavený pohonem DriveONE Three-in-One Electric Drive, který řeší nejen otázky ohledně dojezdu, ale také přináší výkon kupé světové úrovně. Nový Seres SF5 nabízí uživatelům flexibilitu s dojezdem 180 km v čistě elektrickém režimu, který uspokojí potřeby při každodenním dojíždění do města, a dojezdem přes 1 000 km v režimu rozšířeného dojezdu pro cesty na dlouhé vzdálenosti díky tzv. range extenderu.

Vysoký výkon zaručuje zrychlení z 0 na 100 km/h za 4,68 sekundy. Dynamice vozidla napomáhá také lehký hliníkový podvozek, přední zavěšení se čtyřmi kulovými čepy s dvojitými příčnými rameny a lichoběžníkové víceprvkové zavěšení zadních kol. Díky tomu má nový SF5 zprostředkovat bleskové zrychlení a zároveň poskytne stabilnější ovládání náklonu i pokročilé tlumení nerovností na silnici.

Ovládejte z auta i svůj domov

Řešení Huawei HiCar umožňují uživatelům bezproblémové přepínání mezi aplikacemi mobilních telefonů na centrálním ovládacím panelu vozidla a umožňují přístup k navigaci, hudbě a dalším funkcím. Toto prvotřídní kupé poskytuje zcela nové uživatelské zážitky: v přehrávání hudby z vašeho telefonu můžete bez problémů pokračovat, i když nasednete do auta. SF5 také poskytuje interaktivní hlasové ovládání, které umožňuje uživatelům soustředit se čistě na řízení. Huawei HiCar může rovněž připojit vůz k jiným chytrým zařízením, takže uživatelé mohou z auta zapnout domácí klimatizaci a další připojená zařízení.

Huawei SERES SF5

Trojrozměrný prostorový audiosystém vozidla se skládá z 11 zvukových jednotek vyladěných techniky a akustickými odborníky z Huawei Sound. Spolu s NVH řešením vozidla (ticho na úrovni knihovny – 38 dB) poskytuje audiosystém autentickou a pohlcující kvalitu zvuku jako v opeře.

Cena startuje na v přepočtu 870 tisících korunách včetně DPH.

Nový Seres SF5 má záchranný dobíjecí režim vehicle-to-vehicle (V2V), který může poskytnout nouzovou energii izolovaným vozidlům mimo dosah civilizace. Poskytuje také režim napájení typu vehicle-to-load (V2L), který podporuje indukční vařiče, stereofonní zařízení a další vybavení, díky čemuž mohou uživatelé při zastávce například grilovat.

Díky automatické asistenci na úrovni L2+, podpoře v dopravní zácpě, adaptivnímu tempomatu v plné rychlosti a dalším funkcím se nemusí uživatelé obávat častých kolon.

Huawei SERES SF5

Přední řada je navíc vybavena sportovními a sofistikovanými sedadly s ventilačními, vyhřívacími a masážními funkcemi a díky chytrému uvítacímu režimu je každé nastupování a vystupování z vozu pohodlnější a příjemnější.

Cena a dostupnost

Nový Seres SF5, který je k dispozici v Číně za 246 800 CNY (necelý milion korun) pro 4WD a 216 800 CNY (zhruba 870 tisíc korun včetně DPH) pro 2WD, se dodává ve čtyřech barevných provedeních (Deep Ocean Blue, Charcoal Black, Pearl White a Titanium Silver Grey) spolu s interiérem v provedeních Midnight Black, Garnet Red a Ivory White. Nový model bude k dispozici v čínských obchodech Huawei od 21. dubna.

Technické parametry Seres SF5 4WD

Kompletní specifikace
KonstrukceSUV, ? × ? × ? mm, ? kg
PohonElektřina, hnaná náprava: 4×4
Výkon543 koní, točivý moment: 820 Nm
Baterie?
Nabíjení
Spotřeba?
Cena od990 000 Kč
Diskuze ke článku
V diskuzi zatím nejsou žádné příspěvky. Přidejte svůj názor jako první.
Přidat názor

Nejživější diskuze