Ladiči automobilky Ferrari už cizelují jednotlivé komponenty budoucího elektromobilu, a to prý údajně dokonce s předstihem. Podle Bloombergu už pro něj automobilka staví novou továrnu v domácím Maranellu, stát by měla v červnu 2024. Na uvedení prvního Ferrari tankujícího pouze elektřinu pak bude ještě chvilka času; na trh má přijít v posledním čtvrtletí 2025. Pro puristy jistě špatné zprávy, avšak je třeba dodat, že automobilka v současné době zdaleka nejlépe prodává modely s hybridním pohonem. A to přesto, že hybridní pohon mají jen čtyři modely, zato konvenční spalovací rovnou devět.
Nejprodávanějšími modely ve třetím čtvrtletí byly 296 a SF90, zatímco novinky 812 a zejména čtyřmístný Purosangue jsou teprve na vzestupu. Prodeje šly tak dobře, že automobilka tento týden zvýšila odhadovaný hrubý zisk EBITDA za letošní rok z 2,19–2,22 miliardy eur na 2,25 miliardy eur. Je to již druhé navýšení během pouhých tří měsíců. Zároveň stoupl ukazatel EBITDA za třetí čtvrtletí meziročně o 37 % na 595 milionů eur.