Protože vlastnit a především patřičně servisovat Ferrari je drahý koníček, zajímá jejich majitele, za kolik svůj vůz jednou prodají. Zatímco u spalovacích modelů měli příjemnou jistotu, že na dalším prodeji přinejmenším výrazně neprodělají (u dvanáctiválců šlo dokonce od počátku počítat se značným investičním potenciálem), u elektromobilů, u nichž se zatím neetabloval trh s ojetinami, tato jistota chybí. Proto šéfové automobilky se vzpínajícím se koněm ve znaku přišli podle Jalopniku s originálním řešením.
Zákazníkům nabídnou pronájem baterie s tím, že pokud se nestane něco mimořádného dřív, po osmi letech dostane zákazník automaticky novou. A po dalších osmi letech znovu. Služba bude volitelná a vyjde v přepočtu na 175 000 tisíc korun ročně. To je zdánlivě šokující částka, ovšem je třeba si uvědomit, že zákazníci značky jsou zvyklí platit nejen při nákupu, ale i při servisu řádově jiné sumy, než je běžné u méně exkluzivních výrobců. V tomto případě také může jít o cestu, jak ochránit investici klidně v řádech desítek milionů. Může se tedy vyplatit i zákazníkovi, zatímco továrně se vyplatí zcela jistě.
Nabídka by se měla týkat i hybridních modelů, kterých se už nyní prodává více než polovina. Kdo ji odmítne, musí se spokojit s pětiletou zárukou na baterii.