Šéf Ferrari Benedetto Vigna podle Autocaru věří alternativním palivům pro své ušlechtilé supersporty. Dokonce natolik, že pro ně nechává konstruovat už přímého nástupce hypersportu LaFerrari. Už v sezóně 2026 by se měla uhlíkově neutrální e-paliva objevit podle nových regulí ve formuli 1, automobilka se vzpínajícím se hřebcem ve znaku je chce následně přenést i do světa spalovacích motorů. Zmíněný nástupce LaFerrari s kódovým označením F250 se už ostatně testuje, a ačkoliv zatím není známo, kolik válců bude jeho motor hnát do otáček, zřejmě se napřesrok objeví v nabídce automobilky. Následovat by měly i další, levnější modely s cílem nabídnout paletu spalovacích motorů i po roce 2035, kdy dostanou v EU zákaz. Právě provoz na e-paliva by totiž měl být cestou k získání výjimky.
Vigna není skeptický ani vůči vodíku, podle něj však přijde ke slovu nejdříve v příští dekádě.