Plug-in hybridní řada 7 od BMW je pro nás ztělesněním budoucnosti nejen co se týče luxusu, ale i pohonu. Nic ale netrvá věčně a i my v našem testu jsme si posteskli, že dojezd na jedno nabití teoreticky 40 kilometrů na celý den prostě nevystačí. Reálně totiž ujedete 25 až 30 a to je sotva na cestu do práce. Pokud v práci nenabijete, domů už budete pouze spalovat. Model pro rok 2019 by však měl mnohé vylepšit a mluvíme také o výkonu.
Základem plug-in hybridu by pořád měl zůstat řadový benzinový čtyřválec s objemem dva litry, zesílit by však měl elektromotor, a to ne o málo. Z 326 koní má dnes 111koňový podíl elektromotor. Faceliftovaná verze by však měla mít výkon až 390 koní, což znamená elektromotor silnější nejméně o 64 koní (skoro by se až nabízel 170koňový elektromotor z BMW i3). Ruku v ruce by s tím mělo jít i vylepšení baterie, která má nyní kapacitu 9,2 kWh. O jaký nárůst kapacity půjde se zatím neví, stát by se tak mělo díky větší hustotě. Tipujeme zlepšení o 10 kilometrů teoretického dojezdu, snad ale nedojde na zmenšení klasické nádrže, která má již dnes pouze 46 litrů.
Dalším vylepšením by mohlo být bezdrátové nabíjení po vzoru 530e iPerformance. Šušká se také o zcela novém digitálním přístrojovém štítu Live Cockpit, který má například koncept řady 8 nebo Z4. Facelift sedmičkové řady se pravděpodobně podepíše i na označení, které bude díky nárůstu výkonu překřtěno na 745e.
Zdroj: bmwblog.com