Zdá se, že poptávka po prvním elektrickém Porsche v historii výrobce je natolik vysoká, že bylo potřeba zdvojnásobit výrobní kapacity továrny, kde bude elektromobil vyráběn. Za rok by se tak podle informací německého magazínu Automobilwoche mělo vyrobit hned čtyřicet tisíc kusů.
Výroba elektrického modelu Taycan je pro Porsche patřičně důležitá – plánuje se totiž vyrobit více vozů než modelu Panamera, který představuje současnou vlajkovou loď v oblasti sedanů a pravděpodobně nejbližšího konkurenta elektrického Taycanu, jehož výroba by se tak početně dostala do závěsu za populární SUV Cayennea Macan. Ovšem není se čemu divit – již předobjednávky prozrazovaly, že o tento model bude veliký zájem. Jen v Norsku údajně výrobce obdržel tři tisíce rezervací, a to včetně zálohy. Porsche přitom na tento trh dodává přibližně 600 vozidel za rok.
Do výroby by se měl nový Taycan dostat v druhé polovině roku. Produkční verze má být představena ve Frankfurtu v září. Měla by nabídnout dojezd přibližně 400 kilometrů. Nejvíce působivý je však 800voltový systém, který představuje přibližně dvojnásobek oproti většině dnešních elektromobilů. Ten by měl umožnit nabíjení teoretickým výkonem až 350 kW. Teoreticky by tak bylo možné dobít automobil na 80 % kapacity za pouhých 15 minut, což rozhodně není k zahození.