„Nikdy mě neuslyšíte říci, že elektromobily jsou skvělé. A také jsou pohromou v environmentálním smyslu slova,“ vyjádřil se vloni v dubnu bývalý rallyový závodník Walter Röhrl krátce poté, co se poprvé svezl prototypem chystaného Porsche Taycan. Nyní dostal příležitost svézt se nejnovější verzí prototypu. A tentokráte rozhodně nebyl zklamaný, ba naopak. Vždyť po vystoupení z vozu nešetřil chválou: „Taycan funguje ve vysokých rychlostech až neuvěřitelně dobře. Skutečně velkolepé.“ V celé své motoristické kariéře prý nikdy neokusil takové výkony.
„Jsem velice překvapen tím, jak auto maskuje svoji hmotnost. Vývojáři udělali skvělý kus práce v otázce ladění, stejně jako v navržení auta tak, aby mělo co možná nejnižší těžiště. Také řízení a dokonce i brzdy se ovládají velmi dobře. A kdybych řídil poslepu, pořád bych poznal, že sedím v Porsche. Celkové vyvážení, citlivé řízení a také brzdy, které jsou oproti běžným autům se spalovacím motorem odlišné z důvodu rekuperace – vše je uděláno velmi dobře. A to je to, o čem by Porsche mělo být“.
Šéf testovacích pilotů značky tedy naprosto obrátil a nyní tvrdí, že „Porsche nabídne fantastický produkt“. Na samotném voze aktuálně nenašel jedinou věc, kterou by mohl zkritizovat. Problémem je prý pouze nedostačující infrastruktura, což je oblast, na které má být co nejrychleji zapracováno, samozřejmě nejen ze strany značky. „Byl bych opravdu naštvaný, kdyby byl někdo přede mnou u stojanu a já musel čekat.“