DS 9 přichází ve verzi E-Tense 250. Ujede až 70 km čistě na elektřinu

DS 9 přichází ve verzi E-Tense 250. Ujede až  70 km čistě na elektřinu
Fotografie: DS
  • DS 9 E-Tense 250 disponuje benzinovým motorem o výkonu 200 koní
  • Vůz dostal novou baterii o kapacitě 15,6 kWh
  • Nové provedení E-Tense 250 doplňuje již dříve představené varianty

Francouzská automobilka DS odhalila novou verzi vlajkového modelu DS 9. Nese označení E-Tense 250 a jedná se o plug-in hybridní provedení, které doplňuje již prodávané verze E-Tense 225 a E-Tense 4×4 360. V rámci nové verze se pod kapotou vozu nachází čtyřválcový benzinový motor o výkonu 200 koní, který je doprovázen elektromotorem o výkonu 110 koní. V útrobách DS 9 je 15,6kWh baterie, se kterou půjde dle výrobce ujet až 70 kilometrů po městě, nebo 61 kilometrů v kombinovaném provozu (WLTP). Vůz je možné nabíjet střídavým proudem o výkonu až 7,4 kW. Z 0 na 100 % se tak vůz nabije za pouhé 2 hodiny a 23 minut.

Provedení E-Tense 250 bude schopno dosáhnout elektronicky omezené maximální rychlosti 240 km/h a čistě na elektrický režim půjde jet rychlostí maximálně 135 km/h. Přívětivá je také cena, kdy základ s označením Performance Line startuje na 1 575 000 Kč. V této ceně čekejme záplavu asistenčních systémů, kvalitní materiály v kabině i DS Drive Assist, autonomní systém druhé úrovně. Ve výbavě nechybí ani potahy sedadel kombinující alcantaru a černou imitaci kůže, které zdobí karmínové a zlaté prošívání. V rámci většího klidu na palubě vozu je ve výbavě i vrstvené akustické sklo. Hudební nadšence pak potěší audiosystém Focal Electra o výkonu 515 W, který byl speciálně vyvinut pro DS 9.

Technické parametry DS 9 E-Tense 250

Kompletní specifikace
Konstrukcesedan, 4 934 × 2 079 × 1 460 mm, 1 854 kg
PohonHybridní (elektřina/benzin), hnaná náprava: přední
Výkon184 kW, 250 koní, točivý moment: 300 Nm
Baterie11,9 kWh
Nabíjenípalubní: 7,4 kW,
Spotřeba?
Cena od1 575 000 Kč
Diskuze ke článku
V diskuzi zatím nejsou žádné příspěvky. Přidejte svůj názor jako první.
Přidat názor

Nejživější diskuze