Audi e-tron přišlo na trh ve verzi 55 quattro, kterou později doplnila verze s menší baterií, kterou automobilka označuje jako 50 quattro. Zatímco dražší verze má v útrobách baterii o kapacitě 95 kWh, verze 50 quattro má 70kWh baterii a menší je i výkon elektromotorů nebo rychlonabíjení. Verze 50 je určena převážně pro ty, kteří nepotřebují jezdit pravidelně delší trasy a postačí jim nižší dojezd.
Dostupnější verze sází na výkon 313 koní a papírový dojezd je 300 kilometrů. Cena startuje na částce 1,8 milionu korun, ale v Rakousku vás vyjde na 59 990 eur, tedy 1,5 milionu korun. Je velmi pravděpodobné, že také české Audi sáhne k zajímavějším cenám, jelikož prozatím jsou v konfigurátoru nahrány pouze výchozí ceny bez slev. K dispozici jsou tři výbavy: Audi e-tron, Audi e-tron Advanced line a e-tron S-line. Důležitou zprávou je, že u auta nenalezneme žádné omezení výbavy, do verze 50 si tak můžete přidat stejnou výbavu jako do dražší úvodní verze 55. Nakonfigurovat si e-tron můžete na stránkách Audi. Naše dojmy z Audi e-tron si můžete přečíst zde.
Do několika týdnů bude možné v Česku začít objednávat také nové Audi e-tron Sportback. Do konce roku se představí ještě luxusní sedan e-tron GT, který bude vycházet ze sesterského Porsche Taycan.
Technické parametry Audi e-tron (2018) 50 quattro
Kompletní specifikaceKonstrukce | SUV, 4 901 × 1 935 × 1 616 mm, 2 560 kg |
---|---|
Pohon | Elektřina, hnaná náprava: 4×4 |
Výkon | 230 kW, 313 koní, točivý moment: 540 Nm |
Baterie | 71 kWh (63 kWh využitelná kapacita) |
Nabíjení | rychlonabíjení: 120 kW, palubní: 22 kW, konektory: CCS Combo, Mennekes |
Spotřeba | Kombinovaná: 24,1 kWh / 100 km, dojezd: 300 km |
Cena od | 1 871 900 Kč |