Dostupnější Audi e-tron 50 už si můžete objednat i v Česku

12
Dostupnější Audi e-tron 50 už si můžete objednat i v Česku
  • Cena startuje na 1,8 milionu korun
  • Papírový dojezd je 300 kilometrů
  • Auto má menší baterii, nižší výkon elektromotoru i pomalejší nabíjení

Audi e-tron přišlo na trh ve verzi 55 quattro, kterou později doplnila verze s menší baterií, kterou automobilka označuje jako 50 quattro. Zatímco dražší verze má v útrobách baterii o kapacitě 95 kWh, verze 50 quattro má 70kWh baterii a menší je i výkon elektromotorů nebo rychlonabíjení. Verze 50 je určena převážně pro ty, kteří nepotřebují jezdit pravidelně delší trasy a postačí jim nižší dojezd.

Audi e-tron 50 quattro

Dostupnější verze sází na výkon 313 koní a papírový dojezd je 300 kilometrů. Cena startuje na částce 1,8 milionu korun, ale v Rakousku vás vyjde na 59 990 eur, tedy 1,5 milionu korun. Je velmi pravděpodobné, že také české Audi sáhne k zajímavějším cenám, jelikož prozatím jsou v konfigurátoru nahrány pouze výchozí ceny bez slev. K dispozici jsou tři výbavy: Audi e-tron, Audi e-tron Advanced line a e-tron S-line. Důležitou zprávou je, že u auta nenalezneme žádné omezení výbavy, do verze 50 si tak můžete přidat stejnou výbavu jako do dražší úvodní verze 55. Nakonfigurovat si e-tron můžete na stránkách Audi. Naše dojmy z Audi e-tron si můžete přečíst zde.

Do několika týdnů bude možné v Česku začít objednávat také nové Audi e-tron Sportback. Do konce roku se představí ještě luxusní sedan e-tron GT, který bude vycházet ze sesterského Porsche Taycan.

Technické parametry Audi e-tron (2018) 50 quattro

Kompletní specifikace
KonstrukceSUV, 4 901 × 1 935 × 1 616 mm, 2 560 kg
PohonElektřina, hnaná náprava: 4×4
Výkon230 kW, 313 koní, točivý moment: 540 Nm
Baterie71 kWh (63 kWh využitelná kapacita)
Nabíjenírychlonabíjení: 120 kW, palubní: 22 kW, konektory: CCS Combo, Mennekes
SpotřebaKombinovaná: 24,1 kWh / 100 km, dojezd: 300 km
Cena od1 871 900 Kč
Diskuze ke článku
realista
Hmmm, takže reálnej dojezd v zimě do 200km. No neber to za ty prachy.
Fyris
Jaktože to má takovou vysokou spotřebu?
Lojza
Ti v Audi se snad uplne zblaznili nekd mi to pripada, ze berou drogy, jinak si jejich pocinani neumim vysvetlit. Auto, ktere zere i travu u cestu udelaji jeste s mensi baterkou. Misto, aby upravili -snizili spotrebu nebo zvysili kapacitu aku. Fakt jantari.
Marek Tomíšek
Mě to připadá v pohodě, je spousta lidí, kterým ten dojezd při běžných cestách naprosto stačí. Proč by si zbytečně měli připlácet za auto s baterkou, kterou nevyužijí? Ostatně, baterie do elektromobilů jsou nedostatkovým zbožím, takže je potřeba, aby lidé při koupi elektromobilů přemýšleli a nekupovali zbytečně velkou baterii.

Načíst všechny komentáře

Přidat názor

Nejživější diskuze