Během příštích pěti let by měla elektřina pohánět dalších 10 000 typických žlutých autobusů, svážejících děti do škol. Postará se o to jeden z největších amerických dealerů těchto strojů, společnost Midwest Transit Equipment z Illinois, ve spolupráci s australskou elektrotechnickou společností SEA Electric s americkým sídlem v kalifornském Torrance. Dohoda se týká autobusů typu A (menší nástavby s původními kabinami z nákladních aut) a C (klasický autobus), u nichž bude dodatečnou přestavbou zaměněn dosavadní spalovací pohon za elektrickou soustavu SEA Electric. Konvertovány jsou použité autobusy v dobrém stavu, což umožňuje dosáhnout příznivé pořizovací ceny. Ta je proti novému elektrobusu poloviční až třetinová.
Autobusy mají být podle electrek.co vybaveny obousměrným nabíjením, což pomůže stabilizovat elektrickou síť, zatíženou připojením desítek či stovek vozidel ve stejný čas v jedné lokalitě. Jejich nákup by měl podle názoru několika zdravotních asociací podpořit stát a ty také v tomto duchu aktivně lobbují v tamějším senátu.