V sobotu 4. července 1925 večer se na Eiffelovce objevilo jméno Citroën vytvořené ze světelných písmen. André Citroën souhlasil s bláznivým projektem inženýra Fernanda Jacopozziho - osvětlit nejslavnější z památek francouzského hlavního města. André Citroën okamžitě pochopil odvážnost technické výzvy, globální dopad operace a obrovský reklamní potenciál. Měl totiž mimořádnou schopnost překvapovat, inovovat a posouvat hranice v mnoha oblastech, jako byla výroba, technologie, styl, prodejní a poprodejní procesy, řízení lidských zdrojů a komunikace. Byl napevno spjatý s okolní společností, a jeho ambicí proto bylo usnadňovat motoristické zážitky pro větší svobodu pohybu a nezávislost.
Tato ambice i po více než 100 letech stále pohání Citroën ve všech aspektech. Značka je proto lidem nablízku, snaží se jim naslouchat a přináší jim řešení mobility odpovídající jejich potřebám. Dnes se soustředí na energetickou transformaci a překonání propasti, která vznikla, a kvůli níž si mnoho zákazníků nemůže dovolit výměnu svého automobilu. Filozofií této značky je, že inovace musí být elektrická a propojená, aby nabídla mobilitu, která je zodpovědná a zároveň cenově dostupná. A v tomto kontextu se Citroën prezentuje jako průkopník dobrovolné a správně načasované elektrifikace. Pro umožnění přístupu k elektrifikaci nabízejí všechny modely značky hybridní řešení, která se snadno používají a snižují spotřebu.
4. července 1925: André Citroën zelektrizoval Paříž
Během několika týdnů bylo na Eiffelovku nainstalováno 250 000 žárovek šesti různých barev, propojených 6 000 metry elektrických kabelů. Když se 4. července 1925 světla rozsvítila, objevila se série devíti světelných obrazů, které se střídaly během 40 sekund: arabesky, déšť hvězd, komet a nakonec se objevilo sedm písmen C.I.T.R.O.Ë.N. a dvojitý šíp. Potom se představení před fascinovanými Pařížany opakovalo. André Citroën byl pánem světel Eiffelovy věže až do roku 1934, každý rok svou instalaci obnovoval, věrný dodnes platnému principu značky Citroën: využívat technologické inovace ve prospěch každodenního života. V roce 1928 například dva světelné ciferníky o průměru 20 metrů ukazovaly Pařížanům čas. V roce 1934 obří teploměr vysoký 160 metrů informoval o teplotě ve městě.
Již dnes se v rámci oslav výročí osvětlení Eiffelovy věže ukáže nová generace modelu C5 Aircross. Díky označení „ë“ je jasné, že půjde o čistě elektrickou verzi a již dnes víme, že vozidlo má ujet na jedno nabití až 520 km a bude disponovat baterií s kapacitou 73 kWh. K dispozici se později objeví taktéž verze Long Range, jež nabídne dojezd 680 km a baterii s kapacitou 97 kWh.
