Citroën E-MEHARI prošel modernizací. Dostal střechu i okénka

Citroën E-MEHARI prošel modernizací. Dostal střechu i okénka
  • Pohonná jednotka i kapacita baterie zůstaly zachovány
  • Ve městě má Citroën E-MEHARI na jedno nabití urazit až 200 kilometrů
  • Cena ve Francii startuje těsně nad půl milionem korun

Citroën E-MEHARI jsme poprvé viděli na pařížském autosalonu v roce 2016. V České republice se však tento elektromobil od francouzské automobilky nikdy neprodával. Asi by zde neměl ani mnoho šancí na úspěch. Jde o čtyřmístný kabriolet s elektrickým pohonem, jehož vzhled budí vášně. Jde o ten typ auta, které vás buď nadchne, anebo ho už nebudete chtít nikdy vidět. Nám se však líbí, minimálně svou odlišností.

Nyní Citroën E-MEHARI prošel modernizací. Nově tak tento stylový elektromobil dostal pevnou střechu, a to včetně bočních okének. Změna se dotkla také interiéru, nová jsou i přední sedadla. Ta jsou výškově nastavitelná. Snazší přístup by měl být i na zadní sedadla. Co se výbavy týká, tak nechybí centrální zamykání, bezklíčkový vstup, čtyři airbagy nebo senzor snímání tlaku v pneumatikách. I vlastnost, kdy můžete celé auto osprchovat hadicí, a to včetně interiéru, zůstala zachována.

Pohonná jednotka se nezměnila. V městském provozu urazíte až 200 kilometrů, mimo město Citroën udává dojezd o polovinu menší. Maximální rychlost je 110 km/h. V útrobách má Citroën E-MEHARI 30kWh baterii s výkonem 50 kW. Z 16A zásuvky si auto nabijete za 8, z domácí zásuvky pak za 13 hodin. Pro nabíjení se používá konektor Mennekes.

Ve Francii cena startuje na 20 500 eurech. Na české koruny to vychází lehce nad půl milionu. S velkou pravděpodobností tedy Citroën E-MEHARI velkou díru na českém trhu neudělá.

Zdroj: int-media.citroen.com

Diskuze ke článku
V diskuzi zatím nejsou žádné příspěvky. Přidejte svůj názor jako první.
Přidat názor

Nejživější diskuze