Chcete elektromobil s nízkou spotřebou? Hyundai Ioniq se osvědčil i v Rally Bohemia

1
Chcete elektromobil s nízkou spotřebou? Hyundai Ioniq se osvědčil i v Rally Bohemia
  • V rámci soutěže ve spotřebě se Hyundai Ioniq Electric usadil na 1. a 4. příčce
  • Po prázdninách dorazí na trh Hyundai Ioniq v modernizované podobě

O uplynulém víkendu se v rámci tradičního podniku Rally Bohemia konala také soutěž ECO Energy Rally Bohemia, která se mohla pochlubit účastí kompletní špičky světového poháru FIA Electric and New Energy Championship. I přes velkou konkurenci triumfovaly vozy Hyundai Ioniq Electric, které v hodnocení spotřeby obsadily první a čtvrté místo.

Vzhledem k cíli dosažení nejnižší spotřeby jsme si vybrali Hyundai Ioniq Electric, který patří mezi nejúspornější elektromobily a zároveň má dostatečný dojezd na zvládnutí této náročné soutěže. To se během ECO Energy Rally Bohemia potvrdilo,“ shrnul důvody výběru svého vozu pro soutěž řidič Marek Tomíšek a dodává: „Dokonce i nejnáročnější úseky s velkým převýšením jsme zvládli téměř bez šlápnutí na brzdu. Stačila regulace rekuperace pomocí pádel pod volantem.“

Tato dvě skvělá umístění v rámci soutěže ECO Energy Rally Bohemia jsou dalším důkazem, že je vůz Ioniq Electric špičkou ve své třídě. Gratulace za skvěle odvedenou práci patří samozřejmě také oběma posádkám v čele s Markem Tomíškem a Jiřím Paroubkem,“ komentuje výsledek soutěže Jan Pohorský, zástupce společnosti Hyundai Motor Czech. Jiří Paroubek s Janou Neubauerovou na soutěži zastupovali redakci fDrive.cz.

Je logické, že modely jako Hyundai Kona či elektromobily od automobilka Kia mají nevýhodu v aerodynamice a tudíž i vyšší spotřebu. Ioniq je krásná ukázka toho, že pokud opravdu nepotřebujete malé SUV, tak právě auta jako Hyundai Ioniq nebo Tesla Model 3 dávají velký smysl, minimálně co se jízdních nákladů týká. A už brzy se můžeme těšit na nový Hyundai Ioniq, který má na trh dorazit už po prázdninách.

Hyundai Ioniq Electric – test

Technické parametry Hyundai Ioniq electric (2016)

Kompletní specifikace
Konstrukceliftback, 4 470 × 1 820 × 1 450 mm, 1 495 kg
PohonElektřina, hnaná náprava: přední
Výkon88 kW, 120 koní, točivý moment: 295 Nm
Baterie28 kWh
Nabíjenírychlonabíjení: 69 kW, palubní: 7 kW,
SpotřebaKombinovaná: 11,5 kWh / 100 km, dojezd: 280 km
Cena od859 900 Kč
Diskuze ke článku
@Va
Wszystkie modele Amatorski Czeski Seks, które możesz sobie wyobrazić – http://kluki-cz.na.to

Načíst všechny komentáře

Přidat názor

Nejživější diskuze