Po nedávném uvedení modelu ID.7 na německý trh se dočkalo i Česko. Základní cena je českým zastoupením značky nastavena na 1 569 900 Kč, přičemž stejně jako v případě domácího trhu za to dostane zákazník provedení Pro. To se vyznačuje jedním elektromotorem na zadní nápravě, baterií s kapacitou 77 kWh a výkonem 286 koní. Při průměrné spotřebě 14,17 kWh/100 km tak Volkswagen ID.7 ujede lehce přes 600 kilometrů. Vůz je schopen uhánět maximální rychlostí až 180 km/h a pro dočerpání elektrické energie se hodí možnost využít rychlonabíjecí stanice, kde se ID.7 bude schopný nabíjet výkonem až 200 kW.
Komu by nestačil základní šedý lak karoserie, může si za příplatek 19 400 Kč objednat jiný odstín. Lehce přes 13 tisíc Kč stojí 20" disky kol, přičemž další příplatky jsou často řazeny do paketů, ve kterých se vždy ukrývá tři a více položek. Typickým příkladem je paket Exteriér v ceně 61 tisíc Kč. V něm jsou zatmavená všechna boční okna, IQ. LIGHT LED Matrix světlomety či podsvícená lišta mezi předními světlomety. Určitě potěší, že v základu má Volkswagen ID.7 digitální přístrojový štít, který je dále doplněn o head-up displej. Středu palubní desky pak vévodí 15" dotykový displej s navigací a digitálním příjmem rádia.
Za 21 100 Kč pak lze přikoupit jednu z vrcholných záruk, která poslouží po dobu pěti let nebo do najetí 100 tisíc kilometrů. Skoro to ale až vypadá, že Volkswagen svému produktu věří jen z části, protože taková porce kilometrů se dá najet klidně i za dva roky.
Technické parametry Volkswagen ID.7 Pro S
Kompletní specifikaceKonstrukce | liftback, 4 961 × 1 862 × 1 538 mm, 2 122 kg |
---|---|
Pohon | Elektřina, hnaná náprava: zadní |
Výkon | 210 kW, 286 koní, točivý moment: 550 Nm |
Baterie | 91 kWh (86 kWh využitelná kapacita) |
Nabíjení | rychlonabíjení: 200 kW, palubní: 11 kW, konektory: CCS Combo, Mennekes |
Spotřeba | Kombinovaná: ? kWh / 100 km, dojezd: 709 km |
Cena od | 1 578 900 Kč |