Na elektrifikaci se chystají vozidla všech typů. Mezi nimi se připravuje i elektrický minivan Canoo, zatím známý pod poněkud komplikovaným názvem Lifestyle Vehicle Electric Minivan. Ten se má začít vyrábět už napřesrok, zanedlouho následovaný valníčkem s trambusovou kabinou na stejném technickém základě a flexibilní dodávkou. V projektu je zainteresován i koncern Hyundai, který by novou elektrickou platformu ve tvaru skateboardu využíval pro svá vlastní velkoprostorová a užitková vozidla značek Hyundai a Kia.
Hyundai a Kia mají nového partnera, se kterým pracují na vývoji elektrické platformy
Podle původního záměru měl stylový minivan začít vyjíždět z nizozemské továrny VDL Nedcar, jenže společnost od smlouvy čerstvě odstoupila a přesune své aktivity do USA, kde buduje dvě vlastní továrny. Důvodem je oficiálně zjednodušení logistiky a lepší zabezpečení dodavatelského řetězce, protože firma se primárně zaměřuje na mnohem perspektivnější zámořský trh. Nelze ovšem vyloučit ani vliv štědrých amerických pobídek ve výši stovek milionů dolarů. Koncern VDL Groep tak musí automobilce vrátit zálohu 30,4 milionu USD (680 milionů korun), zároveň v ní však podle insideevs.com koupí podíl za 8,4 milionu dolarů (188 milionů korun) a obě firmy prý zůstávají v přátelském jednání o případných budoucích formách další spolupráce.
Výrobní debut se tak odehraje napřesrok ve spěšně dokončovaných centrech v severozápadním Arkansasu, kam se zároveň přestěhovalo i vedení společnosti. Vývojové centrum vzniklo ve Fayetteville a továrna v Bentonville. V roce 2023 by měla být dokončena druhá montovna v Pryoru na severovýchodě Oklahomy. Přepracované výrobní plány slibují vznik 3 000 až 6 000 elektromobilů v Arkansasu, v roce 2023 by to mělo být už 14 000 až 17 000 vozidel, v dalších letech pak 40 000 až 50 000, respektive 70 000 až 80 000 aut. Po náběhu plné kapacity druhé továrny by měla být výroba podle slov výrobce „velkosériová“, což znamená více než 150 000 jednotek ročně.