BMW modernizovalo elektroskútr CE 04. Co nabízí nového?

1
BMW modernizovalo elektroskútr CE 04. Co nabízí nového?
Fotografie: BMW
  • BMW CE 04 je nyní dostupný ve verzích Basic, Avantgarde a Exclusive, každá má vlastním charakter a výbavu
  • Elektrický skútr nabídne až 42 koní a dojezd 130 km, stejně jako rychlonabíjení

BMW Motorrad přichází s modernizovanou verzí futuristického elektrického skútru CE 04 pro modelový rok 2026. Novinka láká nejen novými barvami a výbavovými liniemi, ale i pokročilými funkcemi a vylepšeným komfortem pro každodenní městskou mobilitu.

CE 04 je nyní dostupný ve třech variantách – Basic, Avantgarde a Exclusive. Zatímco základní verze boduje čistým bílým designem a jednoduchostí, výbava Avantgarde přináší výraznou modro-žlutou kombinaci s gravírovanými detaily a sedlem Pro v černo-světle šedé barvě se žlutými a bílými proužky. Vrchol nabídky představuje exkluzivní verze s metalízou Spacesilver, vyhřívaným sedlem, větším štítem a integrovanými chrániči rukou.

BMW CE 04

Pod kapotou každopádně zůstává motor s maximálním výkonem 31 kW (42 k) a trvalým výkonem 15 kW, což skútru umožňuje akceleraci z 0 na 50 km/h za pouhých 2,6 s. Model CE 04 dosahuje rychlosti až 120 km/h a nabízí dojezd přibližně 130 km díky baterii s kapacitou 8,9 kWh. Nabíjení je pak možné realizovat i rychlonabíječkou (6,9 kW), kdy stačí 45 minut z 20 na 80 %.

Mezi technologické přednosti patří 10,25" TFT displej s mapovou navigací, trojice jízdních režimů (Eco, Rain, Road) či volitelný režim Dynamic pro ostřejší reakce. Nechybí adaptivní světlomety, ABS Pro, kontrola trakce DTC, prostor pro přilbu, USB-C nabíjení mobilních telefonů a také, jak je pro BMW typické, možnost volit z široké palety příplatkové výbavy.

Nejvýznamnější novinky BMW CE 04:


Oblast Specifikace
Výkon Trvalý výkon 15 kW (20 k), maximální výkon 31 kW (42 k), verze A1: 11 kW nebo 23 kW
Baterie a dojezd Kapacita 8,9 kWh (60,6 Ah), dojezd až 130 km, verze s nižším výkonem cca 100 km
Nabíjení Standard 2,3 kW, volitelně 6,9 kW, 20–80 % za 45 minut (rychlonabíječka)
Jízdní režimy Eco, Rain, Road v základu; Dynamic a DTC za příplatek
Stabilita a asistenty ASC (kontrola prokluzu), ABS, volitelně ABS Pro s funkcí v náklonu
Podvozek Ocelový rám, brzdový systém s kotouči
Displej a konektivita 10,25" TFT s navigací, USB-C, aktivně chlazená přihrádka na mobil
Osvětlení LED v základu, volitelně adaptivní odbočovací světla
Úložné prostory Boční i přední schránky, nově ovládání přihrádky na přilbu vsedě
Design a výbava Nové varianty Basic / Avantgarde / Exclusive, volitelně např. vyhřívané sedlo, alarm, TPMS
Diskuze ke článku
Marek M.
Marek M.
Našel jsem správně, že cena začíná na 315 tisíc za tu základní, nejjednodušší verzi? Není to "trochu" moc?

Načíst všechny komentáře

Přidat názor

Nejživější diskuze