BMW již tolik nejde o prodeje. Chce se stát lídrem v oblasti alternativních pohonů

2
BMW již tolik nejde o prodeje. Chce se stát lídrem v oblasti alternativních pohonů
  • Dále se chce BMW soustředit na autonomní řízení a konektivitu
  • Specializace na nové technologie by měla nalákat skutečné profesionály v oboru
  • Automobilka nevzdává ani technologii vodíku

Minulý rok BMW Group prodalo rekordních 2,37 milionu vozů BMW, Mini a Rolls-Royce. Špatně si nevedly ani elektrifikované vozy, kterých se prodalo 62 tisíc (z toho 25 tisíc BMW i3). Prodejní čísla ale nejsou všechno a ze strany BMW nyní slyšíme hlasy, že automobilka již nechce hledět pouze na čísla, ale ráda by se stala lídrem v oblasti autonomního řízení a konektivity.

BMW Vision Next 100

Ředitel společnosti Harald Krueger v rozhovoru pro Automotive News zmínil, že se BMW musí prezentovat jako atraktivní zaměstnavatel a opravdový profesionál ve své oblasti. Především prý proto, aby automobilka na svou stranu dostala ty nejlepší profesionály. Vedle autonomního řízení a konektivity Krueger mluvil také o alternativních pohonech. Jakkoli se BMW angažuje v elektromobilech, experimentuje také s vodíkovým pohonem. K tomuto tématu Krueger řekl: „S Toyotou spolupracujeme na nové generaci vodíkového pohonu. Minulý rok jsme na cesty vypustili testovací flotilu BMW řady 5 GT na vodíkový pohon. V roce 2021 jsme připraveni udělat další krok v oblasti tohoto zajímavého alternativního pohonu.“

Dále pak ředitel BMW přiznal, že se necítí být tím nejlepším výrobcem radarů a dalších systémů pro autonomní řízení. I proto se rozhodl spolupracovat se specializovanými firmami jako jsou Mobileye (nyní ve vlastnictví Intelu) a Delphi.

Zdroj: autonews.com

Související články
Diskuze ke článku
Roman Matúš Labuš
Roman Matúš Labuš
Chcenie je super, ale faktom je, že jediný elektromobil na trhu majú predraženú i3, ktorá sa na konkurenciu ako leaf, alebo tesla ani z daleka nechyta.

Načíst všechny komentáře

Přidat názor

Nejživější diskuze