Český importér otevřel konfigurátor s cenami základního modelu Q8 e-tron, na ceny vrcholné verze SQ8 e-tron se zatím čeká. Na výběr bude z širší palety než dosud, protože ke klasickému SUV přibyla i dynamicky laděná verze Q8 e-tron Sportback se splývavou zádí, za níž se připlácí 65 000 Kč. Obě karosářské verze, tedy SUV i SB, lze už nyní objednávat ve dvou liniích, tedy Advanced a S-line, z nichž každou lze zatím objednávat s motorizacemi 50 quattro a 55 quattro. První s baterií o kapacitě 89 kWh netto nabízí výkon 340 k a WLTP dojezd až 491 km pro SUV, případně 505 km pro SB. Druhý s baterií 106 kWh netto vyvine až 408 k a dojede až 582 km podle WLTP, případně až 600 km ve verzi Sportback.
Audi začne s dodávkami na nejdůležitější evropské trhy koncem února, český trh by se měl dočkat v březnu.
|
Audi Q8 e-tron |
Audi Q8 e-tron Sportback |
50 quattro |
2 087 900 Kč |
2 152 900 Kč |
55 quattro |
2 308 900 Kč |
2 373 900 Kč |
Konstrukce | SUV, 4 915 × 1 937 × 1 633 mm, 2 510 kg |
---|
Pohon | Elektřina, hnaná náprava: 4×4 |
---|
Výkon | 250 kW, 340 koní, točivý moment: 664 Nm |
---|
Baterie | 95 kWh (89 kWh využitelná kapacita) |
---|
Nabíjení | rychlonabíjení: 150 kW, palubní: 22 kW, konektory: CCS Combo, Mennekes |
---|
Spotřeba | Kombinovaná: 20,1 kWh / 100 km, dojezd: 491 km |
---|
Cena od | 2 168 900 Kč |
---|
Konstrukce | SUV, 4 915 × 1 937 × 1 619 mm, 2 510 kg |
---|
Pohon | Elektřina, hnaná náprava: 4×4 |
---|
Výkon | 250 kW, 340 koní, točivý moment: 665 Nm |
---|
Baterie | 95 kWh (89 kWh využitelná kapacita) |
---|
Nabíjení | rychlonabíjení: 150 kW, palubní: 22 kW, konektory: CCS Combo, Mennekes |
---|
Spotřeba | Kombinovaná: 19,5 kWh / 100 km, dojezd: 505 km |
---|
Cena od | 2 235 900 Kč |
---|