Čistě elektrické Audi e-tron by mělo dorazit příští rok, automobilka přitom dost dobře tají všechny detaily. Prozatím se mluví o dojezdu 500 kilometrů na jedno nabití, což by měla zaručit baterie o kapacitě 95 kWh. O pohon by se pak měly starat tři elektromotory o výkonu 430 koní.
Na autosalonu v Ženevě nám Audi ukázalo další prototyp, který se však opět o něco více přiblížil sériovému modelu. Prototyp je maskovaný speciálně vyvinutou stylistickou fólií, která má vizualizovat vysokonapěťový pohon. Sériovou verzi prototypu Audi e-tron bude možné nabíjet na rychlonabíjecích stanicích s nabíjecím výkonem až 150 kW. SUV tak bude za necelých 30 minut nabito minimálně na 80 procent. Do jeho uvedení na evropský trh koncem letošního roku absolvují stovky vývojových prototypů testy na celém světě za extrémních podmínek v teplotách minus 20 až plus 50 stupňů Celsia.
Technické parametry Audi e-tron Sportback concept
Konstrukce | 4 900 × 1 980 × 1 530 mm, ? kg |
---|---|
Pohon | Elektřina, hnaná náprava: 4×4 |
Výkon | 320 kW, 430 koní |
Baterie | 95 kWh |
Nabíjení | konektory: Combo, Mennekes |
Spotřeba | ?, dojezd: 500 km |
Cena od |