Vylepšený Hyundai Ioniq 5 přichází na český trh. Oznámil své ceny i výbavy

2
Vylepšený Hyundai Ioniq 5 přichází na český trh. Oznámil své ceny i výbavy
Fotografie: Hyundai
  • Základní verze má nyní baterii s kapacitou 63 kWh
  • K dispozici je celkem pět výbav
  • Novinkou jsou Matrix LED hlavní světlomety a nebo nová posuvná středová konzole

Čeští zákazníci si již nyní mohou u svých autorizovaných dealerů objednávat facelift modelu Hyundai Ioniq 5. Ten nově přináší osvěžený design, nové laky karoserie, mnohá designová i funkční vylepšení v interiéru, ale především větší trakční akumulátor o kapacitě 84 kWh a také sportovní výbavu N Line, odvozenou od úspěšného vysokovýkonného provedení Ioniq 5 N. Ceny inovovaného modelu startují na 1 119 990 Kč vč. DPH, zákazníci však mohou svůj vůz získat mnohem výhodněji. Stačí využít kombinaci využití výkupního bonusu a značkového financování Hyundai Finance, která znamená cenu standardního provedení 1 069 990 Kč vč. DPH. Na ještě výhodnější ceny pak dosáhnou firmy a podnikatelé, kteří s využitím výkupního bonusu a dotační výzvy Záruka Elektromobilita mohou Ioniq 5 pořídit již za 654 538 Kč bez DPH.

Hyundai Ioniq 5 (Facelift 2024)

Základní provedení faceliftovaného modelu Ioniq 5 přijíždí s trakčním akumulátorem s kapacitou zvětšenou na 63 kWh a elektromotorem poskytujícím 170 koní výkonu a 350 Nm točivého momentu, pohonem zadních kol a dojezdem 440 km dle WLTP. U verze s dlouhým dojezdem rovněž došlo k navýšení využitelné kapacity akumulátoru, a to na 84 kWh. Je k dispozici buď s pohonem pouze zadních kol, výkonem 229 koní a dojezdem 570 km dle WLTP, nebo s pohonem všech kol, výkonem 325 koní, točivým momentem 605 Nm a dojezdem 546 km (495 km pro verzi N Line). Vylepšení se také dočkalo nabíjení – maximální nabíjecí výkon na ultrarychlých nabíjecích stanicích nyní dosahuje 260 kW (dříve 239 kW), což znamená prodloužení dojezdu až o 336 km během 15 minut.

Nové prvky výbavy a osvěžený design

Hyundai Ioniq 5 po modernizací získal také možnost objednání matrixových full-LED předních světlometů, přepracovaný interaktivní volant, zadní stěrač, nejnovější infotainment ccNC včetně podpory dálkové (OTA) aktualizace řídících jednotek, funkci Digital Key Premium pro startování a odemykání vozu chytrým telefonem či hodinkami, podporu Plug & Charge pro nabíjení na kompatibilních nabíjecích stojanech bez nutnosti autorizace a řadu dalších vylepšení včetně ovládání vyhřívání sedadel a volantu tlačítky na nové posuvné středové konzole s praktičtějším provedením bezdrátové nabíječky mobilních telefonů. Kromě přepracovaného designu kol a nárazníků je nové je mimo jiné i provedení digitálních vnějších zpětných zrcátek i lišty v předním nárazníku s charakteristickým světelným podpisem modelu, který má navíc specifické provedení u sportovní verze N Line.

Novinka je dostupná k dispozici ve třech výbavových stupních – Smart (s možností příplatkového paketu Range obsahujícího mimo jiné tepelné čerpadlo), Style (s příplatkovým paketem Technology) a Style Premium. Nadstavbou je sportovní výbava N Line, která v nabídce figuruje ve verzích N Line Style (s příplatkovým paketem Technology) a N Line Style Premium.

Technické parametry Hyundai Ioniq 5 (Facelift 2024) LR

Kompletní specifikace
Konstrukcehatchback, 4 635 × 1 890 × 1 605 mm, 2 120 kg
PohonElektřina, hnaná náprava: 4×4
Výkon168 kW, 229 koní, točivý moment: 350 Nm
Baterie89 kWh (84 kWh využitelná kapacita)
Nabíjenírychlonabíjení: 260 kW, palubní: 11 kW, konektory: CCS Combo, Mennekes
Spotřeba?
Cena od1 289 990 Kč
Diskuze ke článku
Marek M.
Marek M.
Zdá se mi to nebo je to tak, že facelift u EV je mnohem hodnotnější než u spalovacích aut? Myslím tím, že FL verze je o hodně lepší auto než původní verze, třeba tento I5 nebo i Enyaq. U spalováků ten FL byl takový více-méně dizajnový, i když i tam byla třeba někdy i obměna motorů a pod., ale tady se mi to zdá, že ten FL to auto povýší na mnohem na vyšší úroveň oproti původnímu modelu.
Samozřejmě, to má negativní dopad na cenu ojetin původní před FL verze. Teda... pro prodávajícího, pro kupujícího je to příjemné :-)

Načíst všechny komentáře

Přidat názor

Nejživější diskuze