Teprve v roce 2015 uměle vytvořená luxusní značka koncernu Hyundai se drží obvyklého jízdního řádu; od roku 2025 všechny nové modely už čistě elektrické, v přelomovém roce 2030 už vyrábět pouze auta bez lokálních emisí škodlivých látek a o 5 let později plná uhlíková neutralita. Genesis už má k tomuto cíli mohutně našlápnuto. Kromě nezpochybnitelných kompetencí mateřského koncernu Hyundai ve vývoji elektromobilů už uvedl dva čisté elektromobily – G80 a GV60, třetí má následovat ještě letos.
Značka Genesis vyhlásila časový plán plné elektrifikace z koncernových značek jako první, což není velké překvapení. Modely z vyšších segmentů a prémiové sféry snáze obhajují vyšší ceny elektrické techniky, nehledě na fakt, že movitější zákazníci mívají k čisté mobilitě vřelejší vztah než ti chudší. Zarazil však fakt, že v komuniké zcela chybí jakékoliv zmínky o hybridech. Zatímco Hyundai i Kia nabízejí celou paletu hybridů všech typů, Genesis se, zdá se, bez nich zcela obejde. Chybějí totiž i v aktuální nabídce a začínat s jejich nabízením pár let před přechodem na čistou elektromobilitu zjevně nedává smysl.
Genesis ovšem počítá s tzv. dvojí elektrizací, přičemž vedle klasických čistě bateriových elektromobilů se bude věnovat i palivovým článkům. A bude v rámci koncernové snahy usilovat o zlepšení jejich výkonu (snaha vylepšit baterie ovšem také nebude opomenuta), což by koncernu mohlo dát ve střednědobé budoucnosti důležitou konkurenční výhodu. A samozřejmě se bude spoléhat i na špičkový design, o nějž se postará kreativní ředitel značky Luc Donckerwolke. Ano, ten který navrhl design první novodobé Škody Octavie (1996) a také Fabie (1999) a pak v rámci koncernu stvořil celou řadu dechberoucích kreací včetně Lamborghini Murciélago, Bentley Flying Spur či Audi R8 Le Mans Racer.