Moderní SUV střední třídy Genesis GV70 sdílí platformu E-GMP s již vyráběnými modely Hyundai Ioniq 5 a Kia EV6, nabízí však podstatně vyšší rychlost nabíjení. Špičkově dosáhne až 350 kW, takže kupříkladu na nabíječce Ionity se naplní z 10 na 80 % SoC za rekordních 18 minut. Tím zcela deklasuje i dosud neporazitelné Porsche Taycan, které to v nejpříznivější konfiguraci zvládne za 23 minut. Tím ale superlativy nekončí; do zásuvky systému V2L můžete zapojit spotřebič o příkonu až 3,6 kW a v pohodě si třeba pustit elektrický gril. A v neposlední řadě tu máme 490 koní, díky nimž GV70 zrychlí z klidu na 100 km/h za 4,5 sekundy, a zcela vyčerpávající standardní výbavu.
Jako první se podle Genesis dočkali britští zákazníci, přičemž na tamější trh dorazí jediná specifikace Sport, tedy se systémovým výkonem 360 kW a pohonem všech kol. Nabídne dlouhou řadu pokročilých technologií, počínaje funkcí Boost přes proaktivní zahřívání baterie a stabilizační systém až po pokročilé jízdní asistenty. Samozřejmostí bude opulentní výbava, kterou bude možné doplnit výběrem z 15 barev a dlouhé řady stylových paketů.
Technické parametry Genesis GV70 Sport
Kompletní specifikaceKonstrukce | SUV, 4 715 × 1 910 × 1 630 mm, ? kg |
---|---|
Pohon | Elektřina, hnaná náprava: 4×4 |
Výkon | 360 kW, 490 koní, točivý moment: 700 Nm |
Baterie | 77,4 kWh |
Nabíjení | rychlonabíjení: 350 kW, konektory: CCS Combo, Mennekes |
Spotřeba | Kombinovaná: 19,2 kWh / 100 km, dojezd: 460 km |
Cena od |