VW bojuje proti složitému nabíjení elektromobilů. Takhle vypadají jeho tarify

2
VW bojuje proti složitému nabíjení elektromobilů. Takhle vypadají jeho tarify
Fotografie: Volkswagen
  • Volkswagen spustil službu We Charge
  • Pro majitele ID.3 nabízí výhodné ceny
  • Největší výhodou je jedna karta na většinu nabíjecích stanic po celé Evropě

Nabíjení je momentálně asi nejvíce řešené téma v souvislosti s elektromobilitou. Volkswagen to ví, a proto se rozhodl nastartovat vlastní nabíjecí služby, které by v této problematice mohly dost pomoci. Služba We Charge totiž spojuje více než 150 000 veřejných nabíjecích bodů po celé Evropě. Podobně k tomu přistoupilo například i BMW, které již své nabíjecí karty má. Volkswagen k tomuto kroku přistoupil především díky spuštění prodejů ID.3. Zákazníci budou moci vybrat ze tří tarifů.

Cena nabíjení We Charge

První tarif ale nemá žádné měsíční platby a je pro řidiče, kteří budou na veřejných nabíječkách nabíjet jen výjimečně. Největší výhodou tak bude jedna karta, která lze použít na většině míst, včetně ultrarychlých nabíječek Ionity. Druhý tarif, We Charge Go, nabídne levnější ceny pro individuální nabíjení a bude nejspíše nejčastější variantou. Poslední We Charge Plus zvýhodňuje pouze nabíjení na nabíječkách Ionity.

Nutno podotknout, že karta se musí každý rok aktivovat za 10 eur. Když ale vezmeme v potaz nabíjení na veřejných stanicích za 30 centů, investice se vám vrátí velmi rychle. Za zmínku také stojí fakt, že pokud plánujete koupit ID.3, dostanete tarif We Charge Go zadarmo.

Diskuze ke článku
Tatra 700
Tatra 700
Pane autor, těch 30 centů je poplatek za započatou sessions. K tomu se připočítává poplatek místní stanice... Aspoň tak to je v té publikované tabulce.

Načíst všechny komentáře

Přidat názor

Nejživější diskuze