Německý výrobce představuje drobná vylepšení pro své elektromobily ve vrcholné edici GTX. Už ve standardu tak každý nově vyrobený vůz dostane exkluzivní designové akcenty v černé a červené barvě, které podtrhují sportovní charakter. Dále se vozy pochlubí komplexnější standardní výbavou, kdy se dosud volitelné pakety Design a Comfort stávají standardem. Díky tomu nikdo nebude muset připlácet za tyto prvky: klima komfortní čelní sklo, zatmavená boční a zadní okna, vyhřívaná přední sedadla, dvě USB-C, variabilní středová konzola a klimatizace Air Care Climatronic s aktivním kombinovaným filtrem. Tím však novinky nekončí. Přístrojová deska a obložení dveří nově dostává černou barvu. Naopak červené ozdobné švy se nachází po celém interiéru, opticky zdůrazňují jeho sportovnost a najdeme je mimo jiné na černém koženém volantu.
V rámci inovací přichází pro modely řady GTX nejnovější generace softwaru a Plug & Charge. Nabíjení na cestách tak bude ještě pohodlnější. Vozidlo si automaticky ověří, jakmile zákazník zapojí nabíjecí kabel do DC portu a spustí zabezpečenou šifrovanou komunikaci mezi vozidlem a nabíječkou. Tento proces ověření trvá jen několik sekund, než se spustí nabíjení. Plug & Charge je již podporován u mnoha velkých nabíjecích poskytovatelů, kam se řadí Ionity, Aral, BP, Enel a nebo EON. To nejlepší ale teprve přichází. Podle tiskové zprávy výrobce totiž každý Volkswagen ID. dostane v budoucnu svou vlastní verzi GTX. Zřejmě se tak dočkáme sportovně vypadajícího ID.3 GTX a chybět nebude ani historicky první sportovní varianta dodávky ID. Buzz. Otázkou je, zda se díky tomu z ID. Buzz stane čtyřkolkou, která by mohla oslovit další zájemce.
Zajima me jak se resi, kdyz chci nabijet na jedne nabijecce ale vybrat si jineho poskytovatele, protoze ma jinou cenu. Treba jdu na nabijecku PRE, ale nelibi se mi cena, tak chci pouzit treba roamingovu kartu E.ON (je to priklad, ale v zahranici se to stavat muze). Jak ktera sit pozna co chci.