Koncern Stellantis se, prostřednictvím své preferované značky Peugeot, zařadil do zatím ještě stále velmi exkluzivního klubu výrobců vodíkových automobilů. Dodávka Peugeot e-Expert Hydrogen je také jedním z vůbec prvních sériových LUV s palivovými články. Aktuální primát jí také patří za unikátní možnost zvolit si v jediném modelu pohon dieselový, čistě elektrický i elektrický s palivovými články. První vyrobený kus odebrala společnost Watea by Michelin, dcera pneumatikářského gigantu, zabývající se řešeními pro ekologickou mobilitu. Vodíková verze vychází z běžného elektromobilu e-Expert. Ten se vyrábí ve francouzském závodě Hordain, odkud je následně převezen do vodíkového kompetenčního centra v Rüsselsheimu k vestavbě palivových článků.
Ty nezmenšují ložný prostor ani užitečnou hmotnost, takže jsou k dispozici dvě délkové verze L1 a L2 s užitečnou hmotností až 1 000 kg a stejnou povolenou hmotností brzděného vleku. Nejvyšší rychlost je, stejně jako u e-Expertu, omezena na 130 km/h, dojezd podle WLTP přesáhne 400 km (homologace dosud není dokončena). Vodík na tuto vzdálenost se načerpá za tři minuty, pro zvýšení variability nebude chybět ani třífázová, 11kW nabíjecí zásuvka vyrovnávací baterie o kapacitě 10,5 kWh. Jde tedy de facto o vodíkový plug-in hybrid, přičemž čistě na baterii by měla dodávka ujet 50 km. Palivový článek má každopádně výkon 45 kW a má k dispozici 4,4 kg vodíku, natlakovaného na 700 barů.
Vodíková verze Expertu se zatím nebude nabízet v Česku, cenu dosud automobilka neoznámila.