Švédsko. Sníh, led i mráz. Teplota okolo mínus 25 stupňů. A jeden prototyp, který se v těchto podmínkách proháněl. Polestar 1 dostal lidově řečeno co proto, aby se vše řádně otestovalo. I rychlost vyšší jak 140 km/h mu na sněhu nedělala problém.
Rovně, bokem a zase rovně, všechny možné situace se musí řádně otestovat, ať už jde o jednotlivé komponenty, nebo třeba přenos síly na silnici a tak podobně. Podle videa, které máme k dispozici, to testovacího řidiče bavilo. Koho by nebavilo, že?
Polestar 1 jsme si podrobně prohlédli na ženevském autosalonu. Na vlastní oči je ještě krásnější než na fotografiích. Pro zajímavost, obě zadní kola mají vlastní elektromotor a celkový výkon je 600 koní. Pod přední kapotou je benzinový čtyřválec. V útrobách je ukrytá baterie o kapacitě 34 kWh. Má zařídit dojezd na jedno nabití až 150 kilometrů.
Zdroj: roadandtrack.com